Norges Håndball Forbund (NHF) samarbeider med Avis

NHF og Avis har inngått et samarbeid som omfatter Håndballbil for klubber og lag.

Avis Bilutleie og NHF har inngått en avtale som innebærer at Avis er eneleverandør av leiebiler til NHF. Samtidig ble konseptet "Håndballbilen" lansert, noe som betyr at alle håndballklubber og supportere kan bestille leiebil gjennom en unik link og motta en kickback til klubben.

Avis utviklet i 2014 et konsept kalt Avis Sport, som går ut på at alle idrettslag og sportsklubber i Norge får muligheten til å bestille leiebiler via en unik link på egne nettsider og motta en kickback til klubben. Håndballbilen er en videreføring av dette konseptet, men rettet spesifikt mot håndballklubber og deres supportere.

Den nye avtalen er primært rettet mot idrettslag for barn og unge, og vil dekke nødvendig transportbehov. Samarbeidet gir også inntekter tilbake til klubbene, en prosentsats av volumet omsatt via den unike linken.

- Vi ønsker Avis velkommen som ny samarbeidspartner, og gleder oss over at det er breddeklubbene som i første rekke får nye muligheter gjennom denne avtalen, sier markedssjef Rasmus Aarflot i Norges Håndballforbund.

- Vi i Avis ønsker å støtte breddeidretten, der en av utfordringene ofte er begrenset økonomi. Gjennom å inngå en avtale slik som Håndballbilen, genereres det inntekter direkte til klubben eller laget hver gang man leier en bil. Det er en vinn-vinn situasjon for begge parter, sier Morten Torp, salgs- og markedsdirektør i Avis.

Torp opplever Norges Håndballforbund som en viktig samarbeidspartner, da det er et stort og solid forbund med mange medlemmer. Begge parter ønsker å slå et slag for breddeidretten.

- Til nå har mer enn 130 håndballklubber registrert seg i Håndballbilen, og vi opplever interessen som meget stor blant klubbene i Norge. Det er åpenbart at mange har et stort transportbehov som ikke alltid kan løses av foreldre. Da er denne løsningen en fin måte å få noen ekstra inntekter på, avslutter Torp.

Ønsker du å bestille leiebil via håndball-laget ditt, finn laget ditt her eller registrer laget ditt i håndballbilen ved å sende mail til salg@avis.no.

Kontaktinfo:

Markedssjef Rasmus Aarflot, Norges Håndballforbund, tlf. 959 65 555.
Salgs- og markedsdirektør Morten Torp, Avis, tlf. 994 28 430

• håndballbil
  • norges håndballforbund
  • avis

Avis Bilutleie

Avis Bilutleie ble stiftet i 1946 av Warren Avis og er i dag en av verdens største merkevarer i leiebil bransjen. Selskapet er spesielt kjent for sin "We Try Harder"-kampanje som startet i 1962 i USA og ga selskapet en fantastisk vekst gjennom 60-, 70- og 80-tallet. I Norge er Avis Bilutleie Norges ledende bilutleiefirma med rundt 170 utleiestasjoner og mer enn 7000 utleiebiler. Virksomheten omfatter personbil, kombi-, varebil og minibusser. Avis Norge leverer den samme servicefilosofien som den internasjonale organisasjonen: "We Try Harder". I Norge drives virksomheten av Avis Budget Norway. Med samarbeidende lisenstakere omfatter Avis i Norge en medarbeiderstab på ca. 375 personer. Samtlige Avis stasjoner og hovedkontoret i Norge er miljøsertifisert gjennom ISO 14001.

Budget Bilutleie

Budget Bilutleie er en av verdens ledende bilutleiekjeder, med mer enn 3.500 utleiestasjoner i over 120 land. Budget er en bransjeleder i å levere leiebiltjenester til pris- og verdibevisste kunder. Selskapet er også en av de største på enveiesleie for lastebil i USA, gjennom et nettverk på ca. 1550 lokasjoner. Budget er eid av Avis Budget Group Inc. som styrer og lisensierer merket over hele verden. For mer informasjon om selskapet, besøk www.budget.com.