Sesongpremiere på 71 grader nord ­­– Norges tøffeste kjendis i kveld 20.30 på TV Norge. Foto: Bård Basberg

Dette har 71 grader nord-deltagerne på seg

Når Norges tøffeste kjendis skal kåres for niende gang, er deltagerne kledd i noen av Bergans’ mest teknisk avansert plagg.

Klokken 20.30 i kveld på TV Norge, er det duket for sesongpremiere på 71 grader nord ­­– Norges tøffeste kjendis. For å være godt rustet til de krevende turene, har deltagerne fått bekledning og utstyr fra hele Bergans’ produktsortiment. I storsekken har de ullundertøy i flere tykkelser, diverse mellomlagsplagg og et solid utvalg av softshell, hybrid- og skallplagg.

SE ALLE 71 GRADER NORD-PRODUKTENE HER

De mest avanserte plaggene, er hentet fra Bergans’ nylig oppdaterte Slingsby-kolleksjon, en produktserie for topptur og fjellsport. Slingsby-plaggene er utviklet for å tåle krevende værforhold og samtidig være komfortable å ha på under høy aktivitet.

I plaggene finner du det siste innen tekniske materialer med ekstrem funksjon, lav vekt og imponerende pusteevne, selv i skallplaggene. Bergans’ produktutviklere har i tillegg gjennomført omfattende studier av fjellklatrere i bevegelse for å gi plaggene perfekt passform og bevegelsesfrihet.

Her finner du høyoppløste bilder av Slingsby-produktene

Lurer du på noe? Se kontaktpersoner under.