Til venstre: Pia Hansson og Mattias Frisk, Best Western Plus Hus 57. Til hoyre: Best Western Hotell Erikslund

Ängelholmshoteller ønskes velkommen til Best Western Hotels & Resorts

Storsatsningen Best Western Plus HUS 57 og det populære Hotell Erikslund blir en del av Skandinavias største hotellfamilie, Best Western Hotels & Resorts.
Med de nye tilskuddene forsterker hotellkjeden sin posisjon nordvest i Skåne.

Best Western Plus HUS 57, som åpner dørene 15. mars, er et toppmoderne designhotell med en uttalt ambisjon om å bli Ängelholm-beboernes selvsagte møteplass. Hotellet lokker med store sosiale områder med café, bar og restaurant. HUS 57 drives av Pia Hansson og Mattias Frisk, som deler på direktør-rollen.
HUS 57 går inn i kjeden som et Best Western Plus-hotell, et varemerke som kjennetegner hoteller med godt servicenivå og høy standard.

• Vi kjenner oss veldig igjen i tankene Best Western har rundt hvordan HUS 57 skal fungere som en lokal møteplass. Vi ønsker å være tilstede for Ängelholmerne uansett hva de ønsker å gjøre – jobbe, ta en kaffe, spise eller ta et glass. Vi har også planer om å jobbe med kultur og musikk fremover, sier Mathias Frisk, deleier/direktør på HUS 57.

Best Western Hotels & Resorts drives av lokale entreprenører og kjernen i hotellfamilien er et sterkt lokalt engasjement på samtlige destinasjoner der hotellkjeden driver virksomhet.

Det populære Hotell Erikslund i Ängelholm blir fra og med 15. mars Best Western Hotell Erikslund. Hotellet har et bredt tilbud som vender seg både til turister og lokalbefolkningen. Dette har lenge vært et populært sted for konferanser, takket være den unike beliggenheten mellom Ängelholm og Helsingborg. For å styrke sin posisjon mot lokalbefolkningen ytterligere, er restauranter, spa og et stort treningsanlegg på 500 m2 tilgjengelig for alle.

• Vi ser frem til å styrke vår posisjon i Ängelholm med to hoteller som både har tydelig lokal forankring og en genuin interesse for Ängelholmerne.
    Med HUS 57 og Hotell Erikslund i familien utvider vi nettverket av unike hotellkonsepter som utgjør kjernen i Best Western Hotels & Resorts, sier Johan Michelson, Sverigesjef i Best Western Hotels & Resorts.

För mer informasjon, kontakt:

Tommy Johansson
Telefon: + 46 705 862 118
E-post: tommy.johansson@hotellerikslund.se

Mattias Frisk
Deleier og direktør HUS 57
E-post: mattias.frisk@hus57.se

Om Best Western Hotels & Resorts, Scandinavia

Best Western Hotels & Resorts, Scandinavia er en medlemsorganisasjon med 130+ privateide Best Western hotell i Norge, Sverige, Danmark og Island. Engasjert vertskap setter sitt personlige preg på hotellopplevelsen for våre gjester. Samtidig har Best Western sine hoteller høye kvalitetskrav på hotellstandard, noe som gjør at du som gjest vet hva du kan forvente og at pris og produkt stemmer overens. Totalt finnes det over 4 000 Best Western hoteller i et 110- talls land, hvorav 150 hoteller i Norden, noe som gjør hotellkjeden til verdens største hotellfamilie.

Best Western International, Inc., er verdens største hotellkjede med over 4 000 privateide og -drevne hoteller i over 100 land. Best Western skiller seg fra tradisjonelle franchise kjeder fordi den drives på non-profit basis. Best Western er derfor den eneste hotellkjeden som lar sine medlemshoteller beholde sin individualitet og sitt særpreg, og som samtidige tilbyr hotellene alle de tjenester som kun en internasjonal full-service hotellkjede kan; et globalt reservasjonssystem som er integrert helt ned på hotellnivå, markedsføring og salg, innkjøp, opplæring, kvalitetssikring og branding.