Altomfattende one-stop-shop

Duells inngår i en større, europeisk virksomhetsgruppe, nærmere bestemt Moteo Group. Belgiske Moteo Group består av fire fremgangsrike firmaer; Duells, Bihr, Pichard og Vicma. Vi har nå bestemt oss for å påbegynne en reise mot et felles navn. Det første steget på denne ferden blir en endring av vår tag-line, eller slogan om man så vil. Tidligere har vi hatt tag-linen ”Riders Choice”, nå endrer vi den til ”Powered by Bihr”. Neste steg blir å bytte navn til Bihr.

Bihr, kan man vel si, tilsvarer Duells i Frankrike. Fra og med 2017 vil vi sammen med franske Bihr, og øvrige firmaer i gruppen, samles under navnet Bihr. I navnet ligger i tillegg en utvikling av en felles plattform for vårt vareutvalg til markedet. Dette utvalget vil bli sterkere enn noen sinne, med over 350 ulike merkevarer og 6800 nye produkter. Vi vil få Europas bredeste reservedelssortiment, en førsteklasses logistikk og et system som øker takten og servicegraden til helt nye nivåer. Våre forhandlere vil kunne tilby kundene sine et imponerende utvalg.

• Vintersport

• duells
  • bihr
  • mc
  • grossist
  • mx
  • snøscooter
  • motorsport

Duells er Skandinavias største grossist innenfor segmentet deler og utstyr til MC, MX, moped, sykkel, ATV, Snøscooter og Power Water Sports.

Pressekontakt Marketing Activator +46 31 727 63 18