Bilia inviterer til hjulskiftdager

Nok en gang inviterer Bilia til det som har blitt en flott tradisjon: Hjulskiftdager. På disse dagene får man byttet hjul på bilen for en rimelig penge, og inntektene går

Nå skal sommerhjulene på. Bileiere kan komme innom hos oss for å få skiftet hjul for kun kr 300.-, tilbudet gjelder for alle – ikke bare Bilia-kunder.

Vårens hjulskiftdager er 19. og 21. april for alle forhandlere med unntak av Toyota Bilia Horten og Tønsberg, som stiller opp 12. og 19. april.

Det er plassjef ved den enkelte avdeling som har ansvaret for å finne en organisasjon man ønsker å støtte. Den valgte samarbeidspartneren får mulighet til å promotere seg med stand på de aktuelle dagene kampanjen gjelder, og vil sammen med våre ansatte sørge for at kundene får en ekstra hyggelig opplevelse mens vi skifter hjul på bilen deres. Det legges opp til enkel servering og aktiviteter for store og små. Underholdning kan også forekomme.

Her er en oversikt over forhandlerne som deltar og hvilken organisasjon de støtter:

Bilia Drammen – Drammen Bandy

Bilia Follo – Ski IL Fotball og Håndball

Bilia Fornebu – Lommedalens Langrenn

Bilia Gjøvik – Norske Redningshunder, avd. Gjøvik, Toten og Hadeland

Bilia Gol – Norsk Luftambulanse Ål

Bilia Hamar – Brumunddal Sykleklubb

Bilia Skøyen og Høvik – Fossum IF

Bilia Hønefoss – Ringkollen Skiklubb

Bilia Jessheim – Holter Kulturhus og School of Rock

Bilia Kongsvinger – Baksjøløpet

Bilia Lillehammer – Prosjekt Jobben (Frelsesarmeen)

Bilia Lillestrøm – Norsk Folkehjelp avd. Skedsmo

Bilia Vestfold – Re FK Jenter 13-14

Bilia Skien – Barneavdelingen på Sykehuset Telemark

Bilia Økern – Natteravnene i Oslo

Toyota Bilia Horten – Nykirke idrettsforening (12. april) og Ørn Horten (19 april)

Toyota Bilia Tønsberg – Oseberg Skilag (12. april) og FK Tønsberg (19 april)

Toyota Bilia Trondheim – Strindheim IL, avd håndball damer senior

Toyota Bilia Levanger – Skogn IL Håndball

Toyota Bilia Oppdal – Oppdal IL og Oppdal skistadion

Toyota Bilia Orkanger – Skaun jeger- og fiskeforening

Toyota Bilia Stjørdal – Skjelstadmark IL

I høst ble det under hjulskiftdagene gjennomført 2670 hjulskift. Dette resulterte i 640 800,- som ble gitt til samarbeidspartnerne. Det var ny rekord, nå går vi for å slå den igjen!

• sommerdekk

Vi har 25 lokasjoner i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland, Telemark, Vestfold og Trøndelag. Vår visjon er at Bilia skal være bransjens beste servicebedrift, og vi har ca. 1.100 medarbeidere som hver dag etterstreber å skape en positiv opplevelse for alle som er i kontakt med oss. I 2017 ble omsetningen for Bilia i Norge i overkant av 7 mrd NOK.