Hjulskift hos Bilia Gol – Gol og Hemsedal Røde Kors får inntektene

20. og 22. oktober arrangeres hjulskiftdager hos Bilia Gol. Hjulskift koster 300,- og inntektene går til Gol og Hemsedal Røde Kors.

Gol og Hemsedal Røde Kors ble stiftet i 1969, og hjelpekorpset var på plass allerede i 1949. Lokalforeningen er en del av Norges Røde Kors og har drøyt 350 medlemmer. Mange av disse deltar som frivillige i aktivitetene.Aktivitetene er basert på behovsundersøkelser, og Røde Kors ivaretar områder der det offentlige ikke har tilbud som dekker befolkningens reelle behov.

Det vil ikke være timebestilling under hjulskiftdagene så man kan komme innom når det passer. Torsdag holder vi åpent fra kl. 16 til 19, og lørdag fra kl. 10 til 15.

Det blir servering av pølser, kaffe og brus. Røde Kors har stand hvor de vil fortelle om deres arbeid i Gol og Hemsedal. Vi vil også ha en quiz der du kan vinne iPad.

I tillegg til hjulskift, har vi også supre tilbud i vår delebutikk og kampanjer på både ny og brukt bil.

Sving innom Bilia Gol for å skifte til vinterdekk og for å samtidig støtte Gol og Hemsedal Røde Kors sitt viktige arbeid.

• hemsedal
  • røde kors