Hjulskift hos Bilia Hamar - Funkis IL Hedmark får inntektene

20. og 22. oktober arrangeres hjulskiftdager hos Bilia Hamar. Hjulskift koster 300,- og inntektene går til Funkis IL Hedmark.

Funkis IL Hedmark er et pilotprosjekt i Hamar-regionen, men samtidig et nystartet idrettslag for funksjonshemmede fra 7-26 år innenfor alle diagnoser. Funkis IL Hedmark er organisert gjennom Norges Idrettsforbund og jobber med å tilrettelegge aktiviteter for medlemmene deres der de bor. Her ønskes man velkommen i et idrettslag som ut fra behov jobber for å finne samarbeidspartnere og aktiviteter i de allerede eksisterende idrettslagene lokalt. Medlemmene trenger derfor bare å forhold seg til et sted – til Funkis IL.

Det vil ikke være timebestilling under hjulskiftdagene så man kan komme innom når det passer. Torsdag holder vi åpent fra kl. 16 til 21, og lørdag fra kl. 9 til 15.

Under hjulskiftdagene vil det bli grilling og servering av brus og kaker. Funkis IL stiller med en stand der de vil fortelle om ulikt utstyr de bruker og hva midlere som kommer inn fra hjulskiftdagene vil gå til.

• Biltrafikk

• dekk