Hjulskift hos Bilia Jessheim – Ullensaker Røde Kors får inntektene

20. og 22. oktober arrangeres hjulskiftdager hos Bilia Jessheim. Hjulskift koster 300,- og inntektene går til Ullensaker Røde Kors.

Det vil ikke være timebestilling under hjulskiftdagene så man kan komme innom når det passer. Torsdag ønsker vi velkommen fra kl. 16 til kl. 20, og lørdag fra kl. 10 til kl. 15.

Ullensaker Røde Kors er en lokalforening innen Norges Røde Kors som ble opprettet i 1952. De er ca. 1000 registrerte medlemmer og bidrar til humanitære aktiviteter lokalt i Ullensaker. Blant deres viktige aktiviteter innen omsorg er besøkstjeneste, flyktningguide, nettverksarbeid, blodgivertjeneste og de driver også Hjelpekorpset.

Det blir servering av mat fra vår unike Volvo Grill både torsdag og lørdag. Lørdag demonstrerer Meguiars bilpleieprodukter og vi har vi samarbeid med Volvo Car Club Norway høstutstilling med premiering, hvor halvparten av deres inntekter også går til Røde Kors. Det vil også være mulighet for prøvekjøring av Volvo V90 begge dager.

I tillegg til hjulskift, har vi også supre tilbud i vår delebutikk og kampanjer på både ny og brukt bil.

Sving innom Bilia Jessheim for å skifte til vinterdekk og samtidig støtte Ullensaker Røde Kors.

• jessheim
  • verksted