En av verdens best kjente detailere kommer til Larvik

Renny Doyle er en av verdens best kjente detailere. Ikke bare innen bilindustrien, men også for mer eksklusive kjøretøy som private, eksklusive fly. Han har jobbet lenge med noen av de fineste og mest eksklusive fly i verden, og han er blant annet kjent for å være leder av teamet som polerer Air Force 1.

Renny Doyle lander på Mellomhagen Fotballbane i Larvik

Flyvende inn i helikopter kommer amerikaneren standsmessig for å lansere en helt ny Flex Poleringsmaskin i Bilpleiekongens oprinnelige garasje. Der alt startet i 2013 for det som nå er blitt Norges ledende netthandel innen bilpleie. Bilpleiekongen har for lengst vokst ut av garasjen i Mellomhagen, men daglig leder, Bjørn-Aage Bredal innrømmer at det er ekstra gøy å markere slike begivenheter lokalt, der eventyret en gang startet.

Poleringsmaskin med "iPhone hysteri"

Den nye poleringsmaskinen fra Flex har skapt nærmest "iPhone hysteri" sier Bredal. Sjelden opplever vi maken til etterspørsel før et produkt blir lansert. Vi har kunder som har ventet flere måneder på denne maskinen, og da er det jo ekstra gøy å gjøre noe ekstra ut av det når vi skal stå for Norges lanseringen.

Vi vil by på mat og litt snacks til de fremmøtte, samt en grundig introduksjon og presentasjon av maskinen, som selveste Renny Doyle står for. Det vil også bli muligheter til å stille Renny Doyle spørsmål, eller ta en liten bilprat med noen av oss fra Bilpleiekongen.

Møtt opp 10. Mai kl. 10:30

Helikopteret lander ca. 10:30. Bilpleiekongen og noen samarbeidspartnere er på plass i god tid før dette. Det vil bli servert mat og drikke til alle fremmøtte, og det vil selvsagt bli anledning til å kjøpe noen produkter til helt spesielle priser denne dagen. Når det gjelder den etterlengtede maskinen Flex XFE 7-15 har vi dessverre problemer med å få tak i nok. Vi vil ha med oss et fåtall (kun 10-12 stk) sier Bredal, men legger raskt til at alle som vil ha, skal få sin maskin iløpet av Mai. Det er nye forsyninger på vei inn allerede.

Les mer om arrangementet og meld deg på gratis her!

rennydoyleatopairforceoneaug2008

Her finner du oss

• Biltrafikk

Bilpleiekongen er Norges største formidler av online opplæring innen bilpleie. Med over 200 filmer gratis tilgjengelig på YouTube og detaljerte, men enkle beskrivelser av "how to" på hjemmesiden bilpleiekongen.no og Norges største utvalg av bilpleiemidler og utstyr, treffer Bilpleiekongen bredt.

Bilpleiekongen jobber for å være uavhengig, og har alle de største og mest kjente leverandørene i sitt sortiment, uten å "gifte" seg med noen. For oss er resultatet det viktigste, og det å formidle veien til enkel, god bilpleie, på en lettfattelig og forståelig måte det viktigste.

Bilpleie handler om å ta vare på verdier.

Andreas Skotner

Pressekontakt Fagansvarlig Pressekontakt, opplæring, video 45026600