Team Steinkjer gleder seg til åpning av nytt Biltemavarehus i Steinkjer

Biltema åpner nytt varehus med cafe i Steinkjer

Biltema investerer sterkt i utbygging av nye bærekraftige konseptvarehus, med mål om å utvide til 100 varehus de neste 10 årene.

Lørdag 7. september åpner Biltemas nyeste varehus på Nordsida ved E6 i Steinkjer. Det nye varehuset er bærekraftig, er på 5500 kvadratmeter og har hele Biltemas fullsortiment med over 19 000 varer. Med hentelager, selvscanningskasser, brede og oversiktlige handlegater, stor parkering og ikke minst populære Biltemacafe, er det nye varehuset særdeles kundevennlig.

Biltema teamet i Steinkjer inviterer til stor åpningsfest med gode tilbud, gavekort til de første 100 kundene, kake, gratis is til alle barn og ikke minst et flyshow med Biltemas Supermarine Spitfire.

Daglig leder Dag Bergby i Biltema Norge gleder seg stort til å åpne Norges nyeste varehus i Steinkjer. - Vi er veldig stolte av å kunne tilby Steinkjer et moderne og miljøvennlig Biltema-varehus etter dagens konsept, med fullt varesortiment og Biltema Cafe for en mer komplett handleopplevelse. Her kan du velge blant våre 19 000 forskjellige varer og kjøpe mat og drikke til «Svenske priser!»

Det gamle varehuset stenger lørdag 31. august kl. 18.00, og det henvises til Biltema i Namsos eller Stjørdal tiden frem til åpning i Bomvegen 7A lørdag 7. september kl 09.00.

Kategorier

I over 50 år har Biltema utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Biltemas grunnvisjon -  å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har Biltema et av landets bredeste vareutvalg. Norge har i dag 65 varehus fra Kristiansand i sør til Alta i nord.