Bjørklund åpner sin nordligste butikk i kjeden

I går, torsdag 3. mai, åpnet Bjørklund klokker og smykker ny butikk i Tromsø på Jekta Storsenter. Dette blir butikk nr. 66, og den nordligste butikken i kjeden. For Bjørklund har det vært et ønske i lengre tid om å etablere seg i Tromsø, men det er først nå alt har ligget til rette for etablering av den nordligste Bjørklund butikken i kjeden. Vi har stor tro på at Bjørklunds konsept passer Tromsøs innbyggere, og vi gleder oss til å vise hva vi er gode for her i Tromsø, sier franchisetaker Anette S. Leonhardsen.

Endelig i Tromsø
Etter første åpningsdag på Jekta Storsenter kan Anette si seg godt fornøyd med dagen. Kundene var storfornøyd med at Bjørklund endelig er kommet til Tromsø forteller Anette. Det er tydelig at Bjørklund har en god kjennskap her i Tromsø selv uten å ha hatt butikk i området.

Bjørklund – foretrukket av folk flest
Bjørklund har 80 % kjennskap på landsbasis, og over 90 % i de største byene (Forbruker og Media 2009). En undersøkelse foretatt av Respons Analyse (feb. 2010) konstaterte også at Bjørklund er den aktøren i bransjen som flest foretrekker å handle i.

Vi er stolte av resultatene i disse undersøkelsene. Vårt mål har alltid vært å være den mest foretrukne aktør i vår bransje, og vi tror at kombinasjonen av god beliggenhet og stort varetrykk i klokker og smykker til folk flest er med på å gjøre oss til det, sier administrerende direktør Kai Gustav Piene. Det er en glede å få Anette S. Leonhardsen på vårt lag, og vi har stor tro på at Bjørklund vil fungere godt i Tromsø under ledelse av Anette.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med:
Anette S. Leonhardsen, Franchisetaker Jekta, mobil: 414 38 043

• Arbeidsliv

• ny butikk
  • Bjørklund
  • logo
  • tromsø
  • jekta storsenter

Bjørklund er med sine 66 butikker Norges største kombinasjonskjede innenfor klokker og smykker. Gjennom 20 år har vi i Bjørklundkjeden hatt et mål om å være den mest forbrukervennlige, mest troverdige og mest tilgjengelige smykke- og klokkekjeden i Norge. Vi skal være for folk flest og har derfor et stort utvalg av kjente merkevarer innenfor klokker og smykker til gode priser.

Velkommen til en av våre butikker eller til www.bjorklund.no.