Bjørklund smykker og klokker åpner Norges største Bjørklundbutikk på Strømmen Storsenter

I morgen, torsdag 25.oktober, åpner Bjørklund klokker og smykker Norges største Bjørklund butikk i den nye delen av Strømmen Storsenter. Butikken har eksistert på senteret siden 1989, men åpner nå i ny drakt med smykker og klokker på over 100 kvadratmeter! Butikken tilbyr hele Bjørklunds sortiment av klokker og smykker, og vil ha et enormt utvalg av merkevarer for kvinner, menn og barn i alle prisklasser. – Vi gleder oss stort til å vise nye og gamle kunder den nye butikken, sier eier og butikksjef Tove Dalen.

Flaggskipet i Bjørklund
- Vi er stolte av å kunne åpne den nye flaggskipbutikken på Romerike tilføyer Tove. Butikken er designet etter det nyeste konseptet og har et vareutvalg av de sjeldne. Her er noe for alle - uansett størrelse på lommeboken.

Morgendagen er duket for fest med åpningstilbud på både diamanter, gull, sølv og klokker. I tillegg blir det feststemning med kake med lodd i kl1000, hvor en heldig vil bli en diamantring i hvitt gull rikere. - Dette er en åpningsfest verdt å få med seg sier Tove.

Bjørklund – foretrukket av folk flest
Bjørklund har 80 % kjennskap på landsbasis, og over 90 % i de største byene (Forbruker og Media 2009). En undersøkelse foretatt av Respons Analyse (feb. 2010) konstaterte også at Bjørklund er den aktøren i bransjen som flest foretrekker å handle i.

Vi er stolte av resultatene i disse undersøkelsene. Vårt mål har alltid vært å være den mest foretrukne aktør i vår bransje, og vi tror at kombinasjonen av god beliggenhet og stort varetrykk i klokker og smykker til folk flest er med på å gjøre oss til det, sier administrerende direktør Kai Gustav Piene. Butikken på Strømmen Storsenter har en perfekt beliggenhet og har kanskje det største varetrykket man finner av alle kjedens butikker. Vi gleder oss til å se utviklingen av butikken i tiden fremover, og har stor tro på at omsetningen vil nå nye høyder under ledelse av Tove.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med:
Tove Dalen, Eier og butikksjef, mobil: 924 12 419

• Bjørklund
  • strømmen storsenter
  • norges største
  • vareutvalg
  • klokker
  • diamanter
  • sølv
  • gull
  • urmaker
  • gullsmed

Bjørklund er med sine 66 butikker Norges største kombinasjonskjede innenfor klokker og smykker. Gjennom 20 år har vi i Bjørklundkjeden hatt et mål om å være den mest forbrukervennlige, mest troverdige og mest tilgjengelige smykke- og klokkekjeden i Norge. Vi skal være for folk flest og har derfor et stort utvalg av kjente merkevarer innenfor klokker og smykker til gode priser.

Velkommen til en av våre butikker eller til http://www.bjorklund.no/

Kai Gustav Piene

Adm.dir 90791516