Et smykke til mobilen?

Det høres kanskje rart ut, men det ungdom i dag er aller mest redd for å miste er mobilen sin. Mye av dagens tilværelse for ungdom handler om å være «always connected». Telefonen har blitt det mest brukte verktøyet i hverdagen og mobilen befinner seg stadig i nærheten. Det gjelder selvsagt ikke bare ungdom. Mobilen har en sentral plass uavhengig av alder.

Alle som har en mobil bør beskytte den på best mulig måte, og hva passer vel bedre enn å kunne kombinere beskyttelse med tøft design? Disse populære mobildekslene fra iDeal Of Sweden har kommet inn i et utvalg Bjørklund-butikker, med trendy design for moteinteresserte i alle aldre!

iDeal Of Sweden er et svensk mote- og livsstilsmerke innen tilbehør for mobiltelefon. Spesielt er de kjent for sine stilige mobildeksler designet og inspirert av de seneste motetrendene. Tanken bak iDeal Of Swedens sine deksler er at de skal forvandle telefonen fra et verktøy til et accessories. Derfor finnes det et stort utvalg av deksler å velge mellom, slik at ditt deksel kan passe din stil, og du kan variere etter anledning og humør. Mobildekslene koster 299,- Mens mobildekslene med lommebok koster 399,-.

Kvalitet, funksjon og design kjennetegner produktene fra iDeal Of Sweden. Dekselet er laget i fleksibel, men sterk og hardfør plast, og innsiden er foret med et mykt og eksklusivt materiale, som ligner semsket skinn, og som forhindrer riper. I tillegg til mobildeksler finner du også ladekabler, powerbaks, lommebøker og magnetiske holdere som fungerer sømløst sammen.
Utvalget hos Bjørklund er kompatibelt med iPhone, og da til modellene 5, 6, 7 og 8, samt pluss-modellene for iPhone 6, 7 og 8.

Kle opp telefonen din i årets hotteste farger og mønster!

Under får du en liten smakebit på noen av de flotte designene. Bildene er tatt av den svenske bloggeren Emma Melin.

• ideal of sweden
  • mobildeksel
  • powerbank
  • ladekabel
  • tilbehør
  • lommebok
  • fashion
  • iphone
  • nyhet
  • gavetips
  • mote
  • mønster

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, iDeal Of Sweden, ByBiehl, Dima, Frost, Arts & Crafts, Magi, Felix og Duette.