Har du en urealisert formue liggende hjemme?

Våren er for mange en tid for rydding og rengjøring. Kanskje dukker det opp noen gamle skatter du ikke visste at du hadde… Dersom du har gull liggende, som du ikke bruker, kan du faktisk selge det og få penger for det!

Tjenesten som vi kaller Gullbørsen finnes i alle Bjørklunds butikker over hele landet. Som Norges største klokke- og smykkekjede gjør det Gullbørsen til et trygt og sikkert sted å selge ditt gull.

Vi lever i en tid hvor gjenvinning har blitt trendy. Og hva er vel bedre enn å la det gamle gullet som kanskje til og med er ødelagt, få nytt liv på en annen måte? Da får du penger som heller kan brukes på det du trenger, eller du kan realisere andre drømmer.

Gullprisen varierer konstant, men har i historisk sammenheng hatt en positiv utvikling. For å finne ut hvor mye gullet ditt er verdt kan du gå til en Bjørklund butikk og levere det inn. Da vil butikken sørge for at det blir sendt trygt til vurdering. Så fort det har blitt vurdert vil du motta en mail med informasjon om vekt, pris og hva du får utbetalt. Når du mottar denne mailen er pengene på vei til din konto. Du kan også bruke gull-kalkulatoren på vår nettside for å estimere hvor mye ditt gull er verdt. Merk at gullprisen varierer, så det er ingen endelig pris, kun en veiledning.

Du kan til og med sende gull med stener som du kan få sendt tilbake hvis du ønsker det. Stenene blir plukket ut og returnert. Disse kan ikke settes verdi på, men du får de gjerne tilsendt i posten til en kost av 89kr. Dersom noe av gullet er uekte har du valget om å få dette sendt i retur også. Her gjelder samme kost på 89kr for retur.

Er du en av dem som ikke synes du kan selge arvegull, selv om det ikke er i bruk? Husk at det kan være vel så hyggelig med et nytt smykke som du bruker ofte, enn med noe gammelt som støver ned i skuffen.

Har du gull liggende kan du levere det inn til en Bjørklund-butikk nær deg, få det vurdert og få penger direkte inn på konto.

• gullpris
  • selge gull
  • selg gullet ditt
  • realiser drømmene dine
  • gullbørsen
  • gullsmed

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Frost, A&C, Magi, Felix og Duette.