Hundreogåttisekstusen takk!

I desember solgte Bjørklund vennskapsarmbånd. Inntektene fra hvert solgte armbånd bidro i samarbeid med Frelsesarmeen til to varme måltider til noen som trenger det.

Det er en stor glede å kunne meddele at vi har vi fått inn 186 250,- kroner som går uavkortet til varme måltider. Med andre ord har vi klart å mette 7450 mager og glede minst 7450 hjerter der ute. Bjørklund ønsker derfor å rette en stor takk til alle sine kunder som har gjort dette mulig å gjennomføre.

«Vi er utrolig stolte av dette bidraget. Men det er ikke bare i julen folk trenger hjelp. Vi ser at dette er et helårsbehov. Derfor vil vi fortsette salget av disse armbåndene ut over våren. Håpet er at vi kan klare å samle inn flere varme måltider til Frelsesarmeen innen utgangen av mai» sier daglig leder for Bjørklund, Tore Hov.

Det nytter å bidra. I desember 2017 fikk 13019 husstander hjelp med mat til jul, 15070 julegaver ble delt ut, og 2286 mennesker spiste julemiddagen sin hos frelsesarmeen.
Vil du hjelpe oss å hjelpe andre? Vennskapsarmbåndet koster kr 198,- og er fra Bjørklunds egen smykkeserie FROST. Kolleksjonen er inspirert av det nordiske, kalde klimaet og er laget i rustfritt stål. Materialets hardhet bevarer og beskytter smykkets vakre form, akkurat slik frosten bevarer naturen. Vennskapsarmbåndet har et minimalistisk og rent design, med en liten sirkelformet plate i sølvfarget eller rosèfarget stål.

Armbåndet kan kjøpes hos Bjørklund, i butikk, og på nett.

• veldedighet
  • hjelp oss å hjelpe andre
  • omsorg
  • håp
  • armbånd
  • frost
  • frelsesarmeen
  • samarbeid
  • varme måltider
  • gullsmed

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Frost, A&C, Magi, Felix og Duette.