Julegaven som gir i årevis

En av de viktigste gavene man kan gi et barn er skolegang, selve fundamentet fremtiden skal bygges på. Gjennom å kjøpe Bjørklunds vennskapsarmbånd bidrar man med en gave som vil fortsette å gi- livet ut.

Du kan bruke armbåndet som en kreativ til- og fra-lapp eller som en julegave i seg selv. Gjennom å kjøpe vennskapsarmbåndet til Bjørklund bidrar du til at barn får utdanning- og en lysere fremtid. For hvert solgte armbånd bidrar du med 1 lærebok, 2 skrivebøker og blyanter.

I dag er det 60 millioner barn som ikke går på skolen. Flere må arbeide for å bidra til familiens inntekt, de må ta vare på hus og hjem eller de har en lang, og ofte farlig skolevei. UNICEF bygger skoler, utdanner lærere og sørger for skolemateriell, men bygger også et robust skolevesen i samarbeid med regjeringene.

• Skole er så mye mer enn å lære matematikk, lese og skrive. Det er et fristed for lek og læring, et sted hvor barna er trygge og en arena for utvikling av mange ferdigheter. Vi er stolte av Bjørklunds ansatte og kunder som viser et stort engasjement og sammen bidrar vi til å gi barn en bedre fremtid, sier Merete Agerbak-Jensen, fungerende generalsekretær i UNICEF Norge.

Bjørklund er stolt partner med UNICEF og har troen på at armbåndet vil selge godt over hele landet.

• I fjor ble armbåndene revet vekk fra butikkene på bare få dager. Derfor har vi laget enda flere vennskapsarmbånd i år slik at vi kan hjelpe enda flere barn, sier markedssjef i Bjørklund, Linda Brenden.

I tillegg til å hjelpe barn er vennskapsarmbåndet en gave for mange anledninger.

• Dette er det perfekte julegavetipset til den som har alt. Armbåndet passer også godt som vertinnegave, venninnegave, eller det kan være en ekstra vri på til- og fra-lapp, legger Brenden til.

Fremtiden formes av de med størst tro på at den kan endres.

Legg derfor turen innom Bjørklund og kjøp en gave som symboliserer vennskap og støtte.

• Utdanning

• unicef
  • julegave
  • hjelp oss å hjelpe
  • hjelpe andre
  • en god gjerning
  • vennskapsarmbånd
  • armbånd
  • gavetips

Med nesten 90 butikker over hele landet er vi tilgjengelige for de fleste. Ikke minst fordi våre butikker ligger der hvor folk flest ferdes, i kjøpesentrene.

Vareutvalget i Bjørklund-butikkene er et direkte svar på hva kundene våre har fortalt at de vil ha. Utvalget av klokker omfatter kjente kvalitetsmerker og moteklokker som: Mockberg, Triwa, Skagen, Gant, Police, Nixon, Casio, Citizen, Seiko, Club, DKNY, Gul, Inex, Mango, Daniel Wellington og Swiss Military Hanowa.

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Dima, Frost, Dråpe, Magi, Felix og Duette.