NYHETER – inspirert av havet 🐚🌊

Like sikkert som at det kommer en fengende sommerlåt på radioen, kommer det også sommerfavoritter på smykkefronten. De brer seg som en farsott, og «alle» vil sikre seg smykkene!

Vi er inspirert av havets egne skatter, nemlig skjell. Vi har fått inn en rekke sommerlige og freshe smykker med anheng utformet som skjell og konkylier, både i sølv og gullforgylt sølv.

Blant nyhetene finner du både øredobberarmbånd og halssmykker. Smykkene passer perfekt til sommerens antrekk, og bør pakkes med, uavhengig om du skal på badeferie eller byferie, i sommer.

«Disse smykkene er det perfekte tilbehøret til sommeren! Tenk så fine de er med lette sommerkjoler, badetøy og alt som hører sommeren til. Kombiner de gjerne sammen, lag på lag, det er min favoritt måte å bruke de på!» -sier influenser Kaja Marie (@kajamariecom)

Organiske former generelt trender høyt blant sommerens smykkefavoritter. Da passer det seg jo ypperlig med et smykke med et vakkert monsterablad i sølv eller gullforgylt sølv. Style smykkene dine lag på lag for å få den rette sommerlooken. Kjør på med masse tilbehør; det er kult! Kombiner gjerne smykkene med ADELE skjellarmbånd fra By Olea, - det perfekte tilbehøret til solbrun hud. Skjellsmykkene kan også være en fin sommergave til en venninne, søster eller kjæreste! Priser fra kr 398,-

Finn dine sommerfavoritter her!

• øredobber
  • monstera
  • by olea
  • havets skatter
  • trend
  • layering
  • sølv
  • konkylie
  • skjell
  • sommer
  • nyheter
  • bjørklund
  • gullsmed
  • anheng
  • kjede
  • armbånd

Med over 90 butikker over hele landet er vi tilgjengelige for de fleste. Ikke minst fordi våre butikker ligger der hvor folk flest ferdes, i kjøpesentrene.

Vareutvalget i Bjørklund-butikkene er et direkte svar på hva kundene våre har fortalt at de vil ha. Utvalget av klokker omfatter kjente kvalitetsmerker og moteklokker som: Mockberg, Triwa, Skagen, Gant, Police, Nixon, Casio, Citizen, Seiko, Club, Gul, Inex, Mango, Daniel Wellington og Swiss Military Hanowa.

Noen av merkene du finner i våre butikker er: By Olea of Norway, Blossom Copenhagen, ByBiehl, Ideal of Sweden, Dima, Arts & Crafts, Magi, Felix og Duette.