​Ringstack alert! Kast deg på denne kule trenden.

Med smykker kan du dresse antrekket opp eller ned ettersom hvilken dagsform du er i.
Hvorfor gå med bare én ring når du kan gå med flere? Ringstacking er hot og noe vi ser
er en tydelig trend i dagens motebilde.
Her har vi satt sammen noen kombinasjoner med ringer som vi synes passer godt sammen.

Bli inspirert og finn frem dine favoritter her. Få frem din unike stil med egne kombinasjoner! Bland gjerne gull, sølv og rosé. More is more!

SIGNETRINGER:
Signetringen har gjort et solid comback. Denne hjerteformede signetringen er en av våre populære nyheter. Vi har et stort utvalg signetringer i alle prisklasser i både gullsølv og til og med stål. Stål skal vi ikke kimse av, stål er et hardt materiale som dermed er mer slitesterkt, det egner seg perfekt til smykker.

Bland gjerne signetringer, diamantringer, doble ringer, og andre smalere ringer. Alt er lov!

MINIMALISME:
Om du liker et minimalistisk uttrykk er kanskje disse ringene du ønsker å se på ringforslag 1, ringforslag 2, ringforslag 3, ringforslag 4ringforslag 5.

MED STENER:
Liker du litt mer glitter og detaljer er kanskje disse ringene mer det du er på jakt etter ringforslag 1, ringforslag 2, ringforslag 3, ringforslag 4ringforslag 5.

ORGANISKE FORMER:
Organiske former er svært toneangivende i dagens trendbilde. Vi ser alt fra fjær, skjell, blomstermønster og blader til perler. Her er noen forslag til trendy ringer med organiske elementer: ringforslag 1, ringforslag 2, ringforslag 3, ringforslag 4ringforslag 5.

DIAMANTRINGER:
Eller er det kanskje diamantringer du er på jakt etter? Diamanter går aldri av moten. Velg mellom en-stens ringer, allianseringer og ringer med flere diamanter.

Er du usikker på ringstørrelsen din? Da kan du måle den i en av våre butikker, eller laste ned ringmåler skjema her.

PS: Husk at fingrene dine hovner opp litt i varmen. Vi har også gjerne ulik ringstørrelse på de forskjellige fingrene.

Se alle våre ringer her.

• ringstacking
  • ringer
  • sølv
  • gull
  • trend
  • gullsmed
  • bjørklund

Med over 90 butikker over hele landet er vi tilgjengelige for de fleste. Ikke minst fordi våre butikker ligger der hvor folk flest ferdes, i kjøpesentrene.

Vareutvalget i Bjørklund-butikkene er et direkte svar på hva kundene våre har fortalt at de vil ha. Utvalget av klokker omfatter kjente kvalitetsmerker og moteklokker som: Mockberg, Triwa, Gant, Police, Nixon, Casio, Citizen, Seiko, Club, Gul, Inex, Mango, Daniel Wellington og Swiss Military Hanowa.

Noen av merkene du finner i våre butikker er: By Olea of Norway, ByBiehl, Ideal of Sweden, Dima, Magi, Felix og Duette.