Prosjektet «Ny rapporteringsløsning i Bluegarden» er nå godt i gang!

Vi er godt i gang med utviklingen av en ny, helhetlig og brukervennlig rapporteringsløsning. Den nye løsningen erstatter dagens rapporter i HR-Portalen, Lønn-Klient og HR-Analyse.

Det vi nå lager skal dekke behovet for relevant HR styringsinformasjon fra Bluegarden lønn og HR. For å sikre at vi lager en best mulig løsning har vi et dedikert og kompetent team på plass. I tillegg er det etablert en referansegruppe med representanter fra 8 av våre kunder. De bidrar med innspill og krav til løsningen og skal etter hvert hjelpe til med testing og kvalitetskontroll.

Fokus vil være på fleksibilitet, brukervennlighet, kvalitet og god ytelse. Den nye løsningen vil i tillegg til et utvalg standardrapporter inneholde en løsning for å lage egne rapporter, samt standardiserte uttrekk til bruk i kundenes løsninger». Heljar Heradstveit, prosjektleder.

Følgende informasjonsområder inngår i løsningen:
1. Bemanning og personalomsetning
2. Fravær og nærvær
3. Reise og utlegg
4. Lønn og belønning
5. Avstemming og kontroll
6. Refusjon
7. Pensjon
8. HMS

Prosjektet ledes av Heljar Heradstveit. Heljar har lang erfaring fra IT bransjen med fokus på prosjektledelse, produktutvikling og økonomistyring. Kåre Søyland er Techlead og ansvarlig for teknisk design. Kåre har lang erfaring fra Business Intelligence prosjekter med fokus på prosjekt/team –ledelse.

Løsningen forventes å være tilgjengelig for alle kunder som benytter HR-Portalen ved utgangen av 2017.

• ferie
  • leder