Finn din stil og finn gulvet ditt

Det er lett å gå seg vill i interiørjungelen, men finner du din egen stil er du alltid på rett vei, forklarer Helle Tjaberg, stilekspert for BOEN.

Helle er en del av BOENs interiørteam, som med kunnskap og innsikt om stilretninger, farger og muligheter gjør det lettere å skape en helhet i hjemmet. Og helheten begynner ofte med det helt grunnleggende – et vakkert gulv.

Parkettprodusenten BOEN vil gi kundene mer enn bare kvalitetsgulv

BOEN er historisk kjent for å lage parkettgulv i alle nyanser, men hvilket passer best hos deg? Er du modig, kontrastfylt og elsker den urbane pulsen, eller er du lys og luftig i de nordiske fargene? Jo flere muligheter, jo vanskeligere valg.

Fire stilretninger

Med den nye stilguiden har BOEN gjort det enkelt å velge riktig. Sammen med Helle har vi definert de fire mest fremtredende stilartene innenfor interiør: Pure Nordic, Modern Rustic, Urban Contrast og Classic Elegance. Vi har utviklet en modell der vi steg for steg hjelper deg gjennom prosessen for valg av gulv, basert på personlighet og ønsket uttrykk. Les mer om stilretningene

Helle Tjaberg har tidligere vært redaktør av ELLE Decoration, og er en av Norges mest fremtredende eksperter innen interiør og design. Sammen med Helle har vi gjennomgått alle BOENs gulv, og kategorisert de under hver enkelt stilretning. Helle har også laget en spennende beskrivelse av Pure Nordic, Modern Rustic, Urban Contrast og Classic Elegance, som hjelper deg å skape et gjennomgående uttrykk i hjemmet.

Resultatet er en katalog og hjemmeside som er full av ideer og inspirasjon. Jannicke Kråkvik og Alessandro D’Orazio er ansvarlige for styling og uttrykket i bildene, som i samspill med gulvene våre visualiserer en helhet.

Vi ønsker å være en viktig støttespiller i valget av parkett, en kilde til inspirasjon og selvfølgelig en leverandør av vakre, varige gulv. Ditt gulv i din stil.

• Bygg, eiendom

• tregulv
  • parkett
  • finn gulv
  • finn din stil
  • 4 stiler

Suksesshistorien BOEN går tilbake til to sagbruk i Sør-Norge i 1641. Autentisitet, utmerket håndverk, holdbare produkter og attraktivt design karakteriserer BOEN, og har ført til at selskapet har blitt en global aktør i løpet av de siste 350 årene. Komplett utvalg av parkettgulv er nå en del av selskapets portefølje: klassisk stavmønsterparkett, mange typer plank og eksklusive store plank i segmentet 3-lagsparkett. Mønsterparkett og plankegulv i form av 2-lagsparkett, i tillegg til heltregulv og sportsgulv, er med i produktutvalget, som består av rundt 300 forskjellige gulv. BOEN har fokusert på overflater i eiketre, på tvers av produktgruppene.

Fra salgssentre i Norge (Kristiansand), Litauen (Kietaviskés) og Tyskland (Mölln), distribuerer BOEN produktene sine til over 50 land på fire kontinenter. Omsetningen har vokst jevnt og trutt i løpet av de siste årene, og BOEN gruppen oppnådde 120 millioner euro i 2014.

Jan Nielsen

Pressekontakt Sales director Scandinavia 91345070