Bosch presenterer årets julegavetips: Juleglede på kjøkkenfronten

Bosch presenterer årets julegavetips: Juleglede på kjøkkenfronten

Bosch ringer julen inn med en samling av årets kjøkkenfavoritter. Under presenteres fargerike kjøkkengaver til designfrelste mor, funksjonelle far - eller hvem det måtte være av kjente og kjære som trenger et kjøkkenløft. I år er det harde pakker som gjelder!

Rubinrød juleglede med TASSIMO Joy

Med julen en knapp måned unna lanserer Bosch en ny variant av sin populære kapselmaskin, i en herlig rubinrød julefarge. Med tidløs design og elegant funksjonalitet brygger den alle dine favorittdrikker med et enkelt knappetrykk. Velg mellom fyldig espresso, latte med melkeskum, varm sjokolade eller en god te. Kromdetaljene, de matte sidene og den glansfulle fronten, bidrar til å gi kjøkkenet et ekstra løft. Kapselmaskinen er også tilgjengelig i svart, hvit og lilla.

Type.nr.: TAS4303. Veiledende pris: 1.790,-

Rocka retro-vibber

Har man en nostalgiker i huset, som verdsetter det klassiske, er Rock ‘n’ Roll perfekt. Håndmikseren og stavmikseren er tydelig retroinspirert fra 60-tallet, og leveres i tillegg med ergonomisk utformede håndtak. Rock ‘n’ Roll finnes i fargene oransje, sjokoladebrun og syrin lilla. Dermed er det duket for Rock ‘n’ Roll både på kjøkkenet og på høyttalerne til juleforberedelsene.

Type.nr.: MSM6253, MSM6251, MSM6252, MFQ3531, MFQ3532, MFQ3533

Veiledende pris: Stavmiksere 399,-

Håndmiksere: 419,-

Fargeglad og prisvinnende kjøkkenmaskin

Bosch MUM5 passer ypperlig for hobbykokken i huset, som setter pris på en designvennlig kjøkkenhjelper av høy kvalitet. MUM5 er en allrounder på kjøkkenet som både elter, blander og visper – i tillegg til å se bra ut. Kjøkkenmaskinen har til og med vunnet en pris i den prestisjefylte internasjonale designkonkurransen Red Dot Design Award. Bosch MUM5 biter også godt fra seg med sin 900 W-motor og kan lett suppleres med et bredt utvalg av tilbehør. Kjøkkenmaskinen er tilgjengelig i hvit, vanilje og mint-turkis. God jul til kakekrigeren!

Type.nr.: MUM54720. Veiledende pris: 3390,-

Tempererte, varmende kopper

Den stilrene vannkokeren, som rommer 1,5 liter, vant «Best i test» i det svenske forbrukermagasinet Råd & Rön. Juryen baserte dommen på at seierherren er både rask, sikker, brukervennlig og robust. Ved hjelp av TemperatureControl-funksjonen kan den på bare tre minutter koke opp vann som tempereres etter ønske og som holder temperaturen i opptil 30 minutter. For te-elskeren er denne julegaven midt i blinken og sikrer at man kan nyte sin yndlings-te perfekt temperert. Vannkokeren leveres også i sort for et mer maskulint preg.

Type.nr.: TWK8611. Veiledende pris: 799,-

Rå råsaftsentrifuge

Denne kraftfulle råsaftsentrifugen fra Bosch er en tøff gave til den barske kjæresten. Takket være den sterke motoren på 700 watt og det store innmatingsrøret, trenger man ikke skjære opp frukten i forkant. Hele frukter er en lett match for denne kraftkaren, som er en fin gave til de som setter pris på god og hjemmelaget juice eller smoothie. Gi typen, søsteren eller helsebevisste tante en frisk start på det nye året med denne kraftfulle herligheten.

Type.nr.: MES20A0. Veiledende pris: 1089,-

Tassimo Joy:   Artikkelnummer i bildebank: TAS4303

Rock ‘N’ Roll:   Artikkelnummer i bildebank: MSM6253, MSM6251,

MSM6252, MFQ3531, MFQ3532, MFQ3533

MUM5:   Artikkelnummer i bildebank: MUM54720

Styline:   Artikkelnummer i bildebank: TWK8611

Råsaftsentrifuge:   Artikkelnummer i bildebank: MES20A0

For mer informasjon, vennligst besøk www.bosch-home.no.

For flere bilder eller praktiske spørsmål, vennligst kontakt:

Släger Pressetjeneste

E-post: presse@slaeger.com

Nathalie Hermier:   94 81 98 40

Bjørnar Skogheim:   92 85 46 50

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Katrin Ohlander

PR/Marketing Manager, BSH Husholdningsapparater AS

E-post: katrin.ohlander@bshg.com

I mer enn 75 år har Bosch vært kjent for sin utvikling av brukervennlige og pålitelige hvitevarer med høy kvalitet. Tro mot grunnleggerens mål, å skape ”technology for life”, har Bosch lagt vekt på at produktene skal gjøre hverdagen enklere og gi økt livskvalitet. Jakten på kvalitet og teknisk perfeksjon gjenspeiles også i produktenes design.

Produktspekteret spenner over alt fra kjøleskap til kjøkkenmaskiner og er i salg over hele verden. Bosch har lenge vært et av de ledende merkene i Europa.

Prinsippet om å behandle mennesker og naturen med respekt har vært med fra starten av. Det reflekteres i selskapets energieffektive, ressursbevarende og bærekraftige produkter og prosesser. Bosch tilbyr kvalitet og perfekt teknologi for et bedre liv.

For mer informasjon, gå inn på www.bosch-home.no