Lanserer TASSIMO Joy: Fargerik gledesspreder

Lanserer TASSIMO Joy: Fargerik gledesspreder

Nå lanserer TASSIMO en fargerik nykommer til sin familie av kapselmaskiner. TASSIMO Joy er et friskt og designvennlig tilskudd som gjør seg godt på norske kjøkken denne våren og sommeren. I tråd med sin strategi om å tilby et bredt utvalg av varme drikker, introduserer TASSIMO også to nye kaffesorter og en fruktig te.

TASSIMO går i bresjen for de kresne og lanserer både en ny kapselmaskin og tre nye smaker slik at alle kan få etter smak og behag. Blikket rettes mot fjerne land og smaksinspirasjon hentes fra Latin-Amerika, Asia og Afrika.

TASSIMO Joy leveres i et enda mer stilrent design med rettere linjer enn sine forgjengere. Nykommeren byr også på spreke fargealternativer i purpur, helhvit og intensiv sort som gir spennende variasjonsmuligheter på kjøkkenbenken.

Veil pris: 1790,-

TASSIMO Gevalia Latin Sunset

Varmende kaffeopplevelser fra det tradisjonsrike Sør-Amerika bringes til forfrosne nordmenn med TASSIMO Gevalia Latin Sunset. Likt som med god vin varierer kaffens aroma og smak etter sitt opprinnelsessted. Kaffebønnenes opprinnelsesregion gir kaffen sin unike karakter. I TASSIMO Gevalia Latin Sunset får du en fyldig og velbalansert kaffe som er både elegant og rik på smak. Den diskrete nøttesmaken i Latin Sunset kommer fra de brasilianske kaffebønnene, og et hint av honning er typisk for kaffebønner som dyrkes i de Sør-amerikanske fjellsidene.  Len deg tilbake, slapp av og nyt livet og solnedgangen med Latin Sunset.

TASSIMO Twinings Après Midi d’orient

Orienten og Østens mystikk er opphavet til TASSIMO Twinings Après Midi d’orient. Her får teelskeren i pose og sekk med en sort te som er blandet med fruktoljer, appelsinskall, roseblader, ringblomster, blåklint og vanilje. Denne etniske tenyheten har allerede slått et slag om svenskenes gunst og går under navnet “Söderte” hos våre naboer. Her får du en mild te med fruktig smak som egner seg godt som en aprés etter et måltid i godt lag.

TASSIMO Coop Continental

TASSIMO henter inn veletablert norsk kaffeekspertise i et samarbeid med Coop Kaffe. Coop Kaffe har brent kaffe for norske ganer i 60 år, og kaffehusets eksperter sikrer en jevn, høy kvalitet tilpasset norske ganer. I TASSIMO Coop Continental får du en mørkbrent arabicakaffe som er kjent for å være ekstra kraftig og fyldig. Kaffebønnene stammer i sin helhet fra gårder som er Rainforest Alliance-sertifiserte, noe som sikrer en mer bærekraftig kaffeproduksjon. Drikk opp med god samvittighet.

TASSIMO og deres ulike smaksvarianter finnes hos forhandlere innen elektronikk og husholdningsprodukter, i mange dagligvarebutikker, samt i TASSIMO nettbutikk.

For mer informasjon om TASSIMO og relaterte produkter, vennligst ta kontakt med:TASSIMO pressetjeneste
E-post: presse@slaeger.com
Joanna Merker: 924 68 689 / Elisabeth Nedresæter: 996 22 100

Nina Wergerland
Brand Manager TASSIMO Norway
E-post: nina.wergerland@mdlz.com
Telefon: 932 26 624

Christian Hole
Sales Manager Consumer Products, Bosch
E-post: Christian.hole@bshg.com
Telefon: 918 29 950

Om Kraft Foods:

Kraft Foods bygger et kraftfullt, globalt selskap med fokus på ”snacking” og med en uslåelig portefølje av varemerker folk er glade i. Med en årlig omsetning på ca 48 milliarder dollar er vi verdens nest største næringsmiddelselskap. Vi lager velsmakende produkter til millioner av forbrukere i omlag 170 land.

I Norden er vi ledende innen sjokolade, kaffe, ferskost og sjokoladedrikk. I vår produktportefølje har vi velkjente merkevarer som Freia, Marabou, Daim, Twist, V6, Stimorol, Gevalia, LU, Philadelphia og O'boy.

Kraft Foods (www.kraftfoodscompany.com, NYSE: KFT) er medlem av Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index og Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods i Norden har ca. 1800 ansatte. I Norge finnes vi i Oslo.

Les mer på vår webside www.kraftfoodsnordic.com. Kraft Foods Norge, Johan Throne Holsts plass 1, P.O. Box 6658 Rodeløkka, 0502, Oslo. Telefon: +47 22 04 40 22 Fax +47 22 04 40 92

Om Bosch:

Boschs gjennomgående filosofi er å produsere hjemmeelektronikk av beste kvalitet og med avansert, men brukervennlig teknologi. Produktene er utviklet for å være moderne, funksjonelle og med lang holdbarhet. For oss er energieffektivitet og ansvar for miljøet en selvfølge, og helt i tråd med vår gründer Robert Bosch sin filosofi og engasjement. For mer informasjon om Bosch og våre produkter, besøk www.bosch-home.no

Om TerraCycle:

TerraCycle (www.terracycle.no) ble grunnlagt i  USA i 2001, og er i dag en internasjonal pioner når det gjelder innsamling og gjenbruk av brukte forbruksvarer. Emballasje samles inn gjennom TerraCycles ulike brigader, dvs. gratis innsamlingsprogram som betaler veldedige organisasjoner for innsendte forpakninger. TerraCycle gjenbruker så de innsamlede forpakningene for å lage nye, miljøvennlige produkter og materialer som er tilgjengelig på nettet og hos større forhandlere/detaljister. Gå inn på www.terracycle.no for mer informasjon.

Om Rainforest Alliance:

Rainforest Alliance jobber for en bærekraftig kaffeproduksjon. En sertifisering garanterer at råvaren er produsert under sosialt akseptable og miljøvennlige forhold. Bærekraftig kaffeproduksjon defineres som at bonden driver sin gård, slik at han tjener til ett anstendig liv. Samtidig som han har en driftsverdig gård å kunne overlevere til neste generasjon.