Brothers nye toppmodeller skriver og skriver …

Med opp til 12.000 siders tonerkassett får du særdeles lave utskriftskostnader med Brothers tre nye alt-i-ett lasermodeller; DCP8250DN, MFC8950DW og MFC8950DWT og laserskriveren HL6180DW(T). Dessuten er alle modellene Svanemerket, og blant de mest miljøvennlige og energibesparende skriverne på markedet.
Selv om verden blir mer og mer fargerik, er det fortsatt et stort marked for utskrifter i mono. Ikke minst i små- og mellomstore bedriftene som skriver ut tusenvis av A4-ark pr. måned.

Disse toppmodellene er rettet mot den profesjonelle delen av denne målgruppen, som har behov for laser skrivere og alt-i-ett modeller med større kapasitet. Skriverne vil typisk være integrert i arbeidsgrupper med for eksempel 10 personer, som deler en alt-i-ett skriver med funksjon for utskrift, kopi, skanning og faks.

For små og mellomstore bedrifter er økonomi, miljø og kvalitet viktige aspekter. Tre områder hvor Brother er en av de ledende skriverprodusentene på det norske markedet.

Brothers fem nye toppmodeller er alt-i-ett modellene DCP8250DN, MFC8950DW og MFC8950DWT og mono laserskriverne HL6180DW og HL6180DWT. Alle tar tonerkassett for opp til 12.000 siders utskrift, som sikrer en svært lav utskriftskostnad pr. side. De leveres med Gigabit nettverkskort, som garanterer rask dataoverføring via kablet nettverk. Alternativt fungerer selvfølgelig de fleste nye Brother modellene også via et trådløst WiFi nettverk.

Alt-i-ett modellene
DCP8250DN, MFC8950DW og MF8950DWT er Brothers nye serie raske, profesjonelle, pålitelig og fleksibel alt-i-ett skrivere. De grunnleggende spesifikasjonene er de samme:

Utskriftshastighet på 40 sider/minutt i mono og 18 sider/minutt ved tosidig utskrift.
DCP8250DN har ikke faks og trådløst nettverkskort, mens MFC-modellene har alt. Videre har DCP8250DNT en ekstra papirskuff for 500 ark.

Disse leveres med en standard tonerkassett for 8.000 sider. Hvis erstattet med en valgfri Brother TN3390 Super High Yield toner, øker kapasiteten til 12.000 sider. Dermed kan bedrifter med større utskriftsbehov redusere sine driftskostnader - noe som snart vil vises på bunnlinjen.

Skrivere
Brother HL6180DW(T) har samme utskriftshastighet (40 og 18 sider/minutt) som alt-i-ett modellene. HL6180DWT modellen leveres med en ekstra papirskuff for 500 ark.

Unik garanti
Skriverne og alt-i-ett modellene leveres med Brothers unike 3-års bytte på stedet garanti, som sikrer rask utskifting av maskinen ute hos kunden dersom uhellet skulle være ute.

Anbefalte utsalgspriser:

DCP8250DN – kr. 5.080,- eks. mva. (kr. 6.350,- inkl. mva.)
MFC8950DW – kr. 5.760,- eks. mva. (kr. 7.200,- inkl. mva.)
MFC8950DWT – kr. 6.320,- eks. mva. (kr. 7.900,- inkl. mva.)
HL6180DW – kr. 3.500,- eks. mva. (kr. 4.375,- inkl. mva.)
HL6180DWT – kr. 4.060,- eks. mva. (kr. 5.075,- inkl. mva.)

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Country Manager Geir Langedrag, Brother Norge, filial til Brother Nordic AS
E-post: geir.langedrag@brother.no
Hjemmeside: www.brother.no

Forslag til bildetekst:
(1)
Brother MFC8950DW er en avansert alt-i-ett skriver som automatisk skriver ut, fakser, kopierer og skanner på begge sider av arket. Mono utskrift er fortsatt det mest brukte på norske kontorer. MFC8950DWT modellen har en ekstra papirskuff for 500 ark

(2)
Brother HL6180DW er en rask laserskriver som er perfekt for kontorer med typiske utskriftsbehov for 1.000 til 5.000 ark pr. måned. Opp til 10 personer kan dele skriveren over nettverket.

((Bilder er til fri benyttelse))

• Data, telekom, IT

Brother Nordic A/S er en ledende leverandør til det nordiske marked. Selskapet er eneimportør av Brother skrivere, multifunksjonsskrivere, telefakser, etikettskrivere, merkesystemet P-touch. Brother leverer produkter av høy kvalitet med ytelse og funksjonalitet i toppklasse – alt sammen til konkurransedyktige priser. Flere av Brothers produkter er markedsledende. Brothers produkter selges og distribueres gjennom et bredt nett av forhandlere og distributører. Brother Nordic A/S har 78 medarbeidere på sine kontorer i København, Gøteborg, Helsingfors og Oslo. Les mere på www.brother.no eller www.brother.com