Flere fordeler med en Brother A3 alt-i-ett blekkskriver.

Når man øker papirformatet med 141 % får du mer rom for kreativitet, dokumentasjon og lesbare Excel regneark. Samtidig gjør Brothers nye kompakte A3 alt-i-ett skrivere spranget både enkelt og økonomisk overkommelig fordi arbeidet blir mere effektivt når man kan skrive ut, skanne, kopiere og om nødvendig også fakse med en og samme maskin.

I det siste har flere og flere norske virksomheter fått øynene opp for det faktum at de kan bli enda mer effektive ved å bruke alt-i-ett kontormaskiner for opp til A3-format.

Dette har man i stor grad merket hos Brother, som med en markedsandel på 82 %* i Europa og en solid vekst på over 30 %** i de nordiske landene, har sikret seg en suveren førsteplass i dette raskt voksende markedet for kontormaskiner og skrivere.

Mer effektiv på kontoret
Med en stor kampanje retter Brother seg nå enda sterkere mot små og mellomstore bedrifter i en rekke utvalgte bransjer og industrier.

De fleste av dem er kjent med A3-utskrifter f.eks. i forbindelse med store tegninger, men mange har enda ikke oppdaget fordelene ved å bruke A3-utskrifter for generelt kontorarbeid. På Excel regneark er som regel tall alt for små og uleselige på vanlige A4-utskrifter, men skrevet ut i A3 blir de 141 % større og langt mere tydelige.

Brother har valgt tre alt-i-ett modeller for A3 format i sin kampanje; Brother MFC-J6510DW, MFC-J6710DW og MFC-J6910DW – som dekker en stor del av målgruppen mindre og mellomstore bedrifter.
Alle tre maskiner kan skrive ut, skanne, fakse og kopiere i farger.
Anb. utsalgspris er fra kr. 2.320,- eks. mva. (kr. 2.900,- inkl. mva).
Se og les mer om produktene på vår kampanjeside Få 141% fordelen

Ekstra god Bytte på stedet service
Brother tilbyr samtidig en unik 3-års bytte på stedet service*** til disse tre A3 alt-i-ett blekk skriverne. Denne garantien tilbys ellers normalt kun til langt dyrere profesjonelle fargelaser skrivere.

I praksis betyr bytte på stedet servicen at kunden får byttet sin Brother A3 alt-i-ett skriver til en tilsvarende modell i løpet av de tre første årene etter kjøpet, dersom problemet ikke kan løses pr. telefon. Bytte skjer ute hos kunden selv.

*Ifølge analysebyrået DMR, tall for A3 alt-i-ett i 1. halvår 2011.
**Ifølge tall fra analysebyrået Infosource, 2010.
*** 3-års bytte på stedet service gjelder for alle Brother MFC-J6510DW, MFC-J6710DW og MFC-J6910DW maskiner solgt etter den 15. september 2011. Kjøperen må registrere seg på Brother Norges hjemmeside senest 8 uker etter kjøpet.

For ytterligere informasjon, kontakt:
Country Manager Geir Langedrag, Brother Norge, filial til Brother Nordic A/S
telefon 950 57 627, e-post: geir.langedrag@brother.no

Forslag til bildtekster:
Brother har stor suksess med salget av kompakte alt-i-ett maskiner for opp til A3-format. Maskinene kan skrive ut, kopiere, skanne og til dels også fakse. På bildet er det Brothers populære MFC-J6710 modell.

• Data, telekom, IT

• a3 kopi
  • brother nordic a/s
  • geir langedrag