Pressemelding -

Samarbeid mellom Y Soft og Brother gir forbedret løsning for utskriftshåndtering

-- YSoft SafeQ, en løsning for integrert utskriftshåndtering og dokumentfangst, inngår nå i Brothers multifunksjonsenheter --

13. mai 2019 – Y Soft® Corporation og Brother har kunngjort at YSoft SafeQ® nå er tilgjengelig som en integrert løsning i Brothers multifunksjonsenheter. YSoft SafeQ tilbyr organisasjoner sentralisert styring av tjenester for utskrift og dokumentfangst.

Bedrifter kan med YSoft SafeQ på utskriftsenheter fra Brother glede seg over økt produktivitet, forbedret dokumentsikkerhet og reduserte kostnader til utskriftstjenester. Siden YSoft SafeQ er en integrert plattform, kan bedrifter legge til de funksjonene de trenger, i form av programvarepakker eller enkeltmoduler. Kunder som bruker multifunksjonsenheter fra Brother, kan velge YSoft SafeQ-funksjoner for utskriftshåndtering, funksjoner for automatisert skanningsflyt eller en kombinasjon av disse.

Den integrerte Brother-terminalen inngår nå i Y Softs serie med integrerte terminaler som støtter verdens mest populære merker. Egne salgsteam og tekniske salgsstøtteteam hos Brother får opplæring i å utforme og implementere løsninger som oppfyller bedriftens behov, uansett størrelse på organisasjonen. Takket være den byggeklossbaserte arkitekturen i YSoft SafeQ kan bedrifter være trygge på at YSoft SafeQ og Brother kan gi dem en mest mulig kostnadseffektiv løsning etter hvert som virksomheten vokser.

Den integrerte Brother-terminalen gir brukere og administratorer alle hovedfunksjonene i YSoft SafeQ, inkludert sikker pull-utskrift, verktøy for kostnadsreduksjon, arbeidsflyter som øker produktiviteten, samt omfattende rapportering for bruk i overvåking og revisjon. Brother-kunder kan også dra fordel av den avanserte skanningsflyten i YSoft SafeQ. Den forvandler repetitive, papirbaserte prosesser til automatisert digital fangst, behandling og sikker levering til forhåndsdefinerte steder. Dessuten gir skanningsflyten mulighet for avansert behandling ved hjelp av optisk tegngjenkjenning (OCR), inkludert tekstindeksering, enklere sporing av dokumenter og tekstredigering.

– Kompatibiliteten mellom Brother-enheter og YSoft SafeQ gir oss mulighet til å utvide utvalget av utskriftstjenester og tilby bedrifter en forbedret løsning som er fleksibel, sikker og effektiv, sier Chris Marshall, Director of Business Printing & Solutions i Brother International Europe. – Dette samarbeidet prøver å løse utfordringene og tilfredsstille kravene bedrifter står overfor når det gjelder utskriftstjenester. Ved å tilpasse løsningene til deres behov frigjør vi tid og ressurser hos bedriftene.

– Etter hvert som bedrifter gjennomfører digitaliseringstiltak for å forbedre produktiviteten, representerer utskriftstjenester – særlig automatisert skanningsflyt – prosesser som kan spare mye tid og redusere utviklingstiden, sier Lukáš Maňásek, Chief Sales Officer i Y Soft. – Vi samarbeider nært med Brother for å gi bedrifter over hele verden tilgang til disse fordelene ved utskriftshåndtering og dokumentfangst.

Om Y Soft

Y Soft tilbyr intelligente kontorløsninger som bidrar til å skape smarte bedrifter. Vår YSoft SafeQ-plattform for arbeidsflyt brukes av både store konsern og små og mellomstore bedrifter til å styre, optimalisere og sikre prosesser og arbeidsflyt knyttet til utskrift og digitalisering. Våre løsninger for 3D-utskrift fokuserer på utdanningssektoren, der de gir unike fordeler i form av arbeidsflyt og kostnadsinndekning.

Selskapet ble grunnlagt i 2000 og har sitt hovedkontor i Brno i Tsjekkia samt kontorer i Nord- og Latin-Amerika, Europa, Midtøsten/Afrika (EMEA) og Asia/Stillehavet (APAC). Du finner mer informasjon på www.ysoft.com.

• Data, telekom, IT

• mps
  • utskriftsløsninger
  • brother norge