Cato Olsen ansatt som Contract & Order Centre Manager i Canon Norge

Pressemelding   •   mai 18, 2016 10:00 CEST

Cato Olsen, Contract & Order Centre Manager i Canon Norge

Oslo, 18. mai 2016 – Canon Norge har ansatt Cato Olsen i nyopprettet stilling som Contract & Order Centre Manager. Olsen skal lede Contract & Order Centre og Fulfillment center.

Olsen vil være ansvarlig for å støtte salg i håndtering av kontrakter, fra signering til leveranse og installasjon i tett samarbeid med serviceapparatet og Professional Services. Han har lang erfaring fra rekruttering, omorganisering og effektivisering av kundesenter fra tidligere stillinger.

- Jeg ser frem til å være med å utvikle Canon til en enda mer effektiv og kundeorientert organisasjon. Dermed vil vi bidra til å møte våre kunders behov og forbedre deres kundeopplevelse. I tillegg blir det spennende å bygge videre på en sterk internkultur for å skape og opprettholde et sterkt engasjement blant medarbeiderne, sier Cato Olsen.

- Vi er svært glade for å få Cato om bord. Han vil styrke vårt lederteam i Canon Business Operations med sin lange erfaring. Han kan vise til gode resultater både innen medarbeiderengasjement og kundetilfredshet – som også er vår visjon for Canons nye Business Operations, sier Ida Schulerud, Business Operations Manager i Canon Norge.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Cato OlsenContract & Order Centre Manager
Canon Norge as
cato.olsen@canon.no

Canon Norge har rundt 400 medarbeidere og er representert ved 11 salgskontorer, derav 9 regionale Canon Business Center (CBC) som tilbyr lokale salgs- og supporttjenester. Hovedkontoret ligger på Holmlia i Oslo. Fra og med den 1. juni 2013 er Canon Norge og Océ Norge juridisk ett selskap; Canon Norge as. Merkenavnet Océ består under Canon Group og eksisterer fortsatt på en rekke produkter.