Tore Brathaug ny Country Professional Service Manager i Canon Norge

Pressemelding   •   feb 25, 2016 09:00 CET

Oslo, 24. februar 2016– Canon Norge har ansatt Tore Brathaug som ny Country Professional Service Manager. Brathaug skal lede konsulent- og supportavdelingen på totalt 23 personer.

I tillegg til det strategiske lederansvaret vil han, i samarbeid med mellomledere, ha operativt ansvar og personal- og administrativt ansvar for teamet. I dette inngår overordnet ansvar for gjennomføring av prosjektene i henhold til spesifikasjoner og budsjett- og resultatansvar for avdelingen.

- Jeg ser frem til å videreutvikle et sterkt fagmiljø innen Information Management og å utvikle organisasjonen som en helhet for å kunne styrke vår satsning og leveranse. Jeg har tidligere vært med å etablere og bygge opp Infuseit AS i den nordiske regionen og har vært Strategic Business Advisor, samt leder for leveranseteamet i denne prosessen. Disse erfaringene gleder jeg meg til å dra nytte av i min nye rolle Canon Norge, sier Brathaug.

- Vi er svært glad for å få Tore Brathaug om bord, og er sikker på at hans lederegenskaper og kunnskap innenfor Information Management, vil bidra til fortsatt sterk vekst og videre bygging av solid løsnings kompetanse i Canon Norge, sier Anthon Grimsmo, Country Service & Support Director i Canon Norge.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Anthon Grimsmo
Country Service & Support Director
Canon Norge as
anthon.grimsmo@canon.no

Canon Norge har rundt 400 medarbeidere og er representert ved 11 salgskontorer, derav 9 regionale Canon Business Center (CBC) som tilbyr lokale salgs- og supporttjenester. Hovedkontoret ligger på Holmlia i Oslo. Fra og med den 1. juni 2013 er Canon Norge og Océ Norge juridisk ett selskap; Canon Norge as. Merkenavnet Océ består under Canon Group og eksisterer fortsatt på en rekke produkter.