Capgemini er posisjonert som “Leader” innen Business Analytics

Capgemini, en av verdens ledende leverandører innen konsulting, teknologi og outsourcing har blitt anerkjent som «Leader» i Gartner Magic Quadrant for Business Analytics Services.

-"Vi er stolte over å ha blitt anerkjent som «Leader» innen Business Analytics av Gartner. Det betyr at vår satsing på innovasjon og vår evne til å skape innsikt av data for våre kunder blir verdsatt» sier Tor Kramvik Sivertsen, leder for Insights & Data, Capgemini Norge AS.

I Magic Quadrant for Business Analytics Services, har Gartner analysert ledende tjenesteleverandører som tilbyr et bredt spekter av tjenester innen forretningsanalyse (BA). I tillegg må de kunne vise til en visjon innen forretningsrådgiving som er nødvendig for å kunne være rådgiver for kunder som ønsker å utvikle seg videre.

Her finner du hele rapporten.

Les mer om Capgemini og rapporten her.

About Gartner Magic Quadrant

Gartner, Inc., Magic Quadrant for Business Analytics Services, Worldwide, Jorgen Heizenberg, Twiggy Lo, Neil Chandler, 14 February 2017.

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.