Capgemini utnevnt til Informatica's 2017 Big Data Partner of the Year

Capgemini utnevnt til Informatica's 2017 Big Data Partner of the Year

Capgemini er utnevnt til “Big Data Partner of the Year for 2017” av Informatica®, lederen innen enterprise cloud data management. Prisen fremhever Capgeminis styrker som markedsledende leverandør av Informatica-teknologi på tvers av alle aspekter ved dataflyten, inkludert master data management, datakvalitet, dataskjerming og arkivering og store data, med innovative og best-i-klassen fordeler.

"Vi er stolte over å bli utnevnt til 'Informatics Big Data Partner of the Year' for 2017. Dette er virkelig en anerkjennelse av våre evner og styrker innen Informatics Big Data Management-produkter og -teknologi på tvers av alle aspekter ved dataflyten, sier Srikant Kanthadai, VP og Global Head of Data Management, Capgemini's Insights & Data Practice. "Capgemini har vært en Informatica Global Partner i over fem år nå, og sammen er vi forpliktet til å levere innovative og best-i-klassen neste generasjons Data Management-løsninger, som muliggjør innsiktdrevet transformasjon og rask distribusjon i organisasjoner over hele verden."

Informatica Partner of the Year-vinnerne er partnere som konsekvent har overgått kriteriene i Informatica Partner Program. Capgemini ble valgt ut på bakgrunn av ytelse, investering i ferdigheter, gjennomføring av markedsføringskampanjer, utbytteoppnåelse, verdiøkning og oppnåelsen av nye kunder.

"Vi er glade for å anerkjenne Capgemini med denne prisen som et bevis på deres arbeid med å levere innovative løsninger til kundene sine. De har demonstrert enestående forutseenhet og en klar forståelse av kundenes behov når det gjelder datastyring, innsikt og analyse», sier Richard Ganley, senior visepresident, Digital Transformation Solutions, Informatica.

Capgemini har tidligere sikret seg “Next-Generation Analytics EMEA Partner Award" i 2015, “Information Lifecycle Management Partner of the Year Award” i 2014 og "Informatica Innovation Awards" i 2016 og 2014 av Informatica.