Det søte liv: Her er favorittkakene til Norges største kakeblogger

Det søte liv: Her er favorittkakene til Norges største kakeblogger

NY BOK: Kristine Ilstad "Det søte liv… - Kristines favoritter"

Kristine Ilstads kakeblogg «Det søte liv» feirer 10 år i år. Det feirer vi med å gi ut en bok full av hennes og lesernes favorittkaker.

I løpet av de ti årene hun har holdt på har Kristine samlet over 3200 kakeoppskrifter på bloggen sin. Av disse har hun valgt ut 200, som har fått plass i boken.

Kristine Ilstad er kjent for sine gode og enkle oppskrifter. Her er for eksempel et helt kapittel fullt av langpannekaker og et annet er tilegnet sjokoladekaker. I boken presenterer hun også for første gang oppskriften på favorittvaflene sine.

"Det søte liv..." er rikt illustrert med Kristines egne kakebilder, og hun deler sine personlige tips for hva som skal til for å lykkes med bakingen.

Om forfatteren:

Kristine Ilstad har vært en lidenskapelig kakebaker store deler av livet. Hun bakte 30 kaker til sin egen konfirmasjon, også før sitt eget bryllup stod hun hele natten og bakte. Hun har bakt og smakt seg gjennom alle oppskriftene på bloggen sin. I tillegg er hun siviløkonom og jurist. Hun arbeider til daglig som skatteadvokat med spesialisering innen internprising og internasjonal skatterett.

Kontakt: kristine@detsoteliv.no

For intervjuavtale eller presseeksemplar kontakt: Informasjonsavdelingen i Cappelen Damm. Kristine Kleppo kristine.kleppo@cappelendamm.no tlf: 21 61 75 86 / 47 37 41 23