Medarbeidersamtalen for 2015 på 1-2-3

Bruk årets siste uker på å posisjonere organisasjonen for 2015.  Medarbeidere ønsker seg tydelige mål, avklare forventninger og en plan for kompetanseutvikling. Ledere savner struktur og gode verktøy for å utøve god ledelse. Organisasjonen på sin side trenger å sette sin stategi for 2015 ut i livet.

Medarbeidersamtalen er et instrument for å sette mål for hver enkelt medarbeider. Og helst bør målene kobles slik at det blir en tydelig sammenheng hele veien. Bare ved å gjøre dette kan strategien nå de som skal i verksette den. Vi hjelper deg med prosess, innhold og software. Så hva venter du på? Vi har hjulpet organisasjoner i Skandinavia i over 10 år med akkurat dette.

Fremgangsmåten foregår i tre steg:

1) Prosessen defineres, innhold utarbeides og system klargjøres - alt tilpasset din organisasjon
2) Medarbeidersamtalene gjennomføres. Les gode tips og råd her.
3) Målene oppdateres, følges opp og justeres gjennom året

Dette er enkelt å implementere og våre konsulenter og support er kjent for sin kompetanse, erfaring  og service. Kundene våre er fornøyde - vi lever av det!

1) Se video under og få en smakebit.  2)  Les hva kundene sier. 4) Ta kontakt for en uforbeholden prat og demo: epost: info@catalystone.com - tlf. 40003644 -  og vips du er klar for 2015.

• Arbeidsliv

• hr software