Aftenposten økonomimagasinet: Presset seg til suksess

– Du opplever stor suksess i dag, men  selskapet du leder og er medeier i hadde en trang fødsel?

– Da vi begynte på starten av 2000-tallet var det ikke mange som var interessert i å kjøpe produktet  vårt. Vi utvikler dataprogrammer for medarbeiderutvikling og prestasjonsledelse som brukes for å organisere arbeidet med blant annet medarbeidersamtaler og kompetanseutvikling, men markedet var ikke modent. Vi fikk en og annen kunde, og fra dem fikk vi veldig gode tilbakemeldinger, men det tok aldri av. Økonomisk gikk det så vidt rundt. Jeg hadde hele tiden tro på produktet, men frustrasjonen var så stor at jeg til slutt lurte på om produktet hadde livets rett. Det var en ørkenvandring

Les resten av intervjuet med Aftenpostens journalist, Ingvild Bruaset, i vedlagte pdf-dokument.

• Arbeidsliv

Om CatalysteOne Solutions

Fra CatalystOne Solutions får du en helhetlig og brukervennlig softwaresuite og spisskompetanse innen området Talent- og Prestasjonsledelse. Basert på mer enn 10 års erfaring og kunnskap hjelper vi våre kunder til å skape fremragende resultater gjennom systematisk utvikling av medarbeidernes prestasjoner, talent og potensiale. Kundenes behov og innspill er en viktig drivkraft i utviklingen av vår kompetanse, metodikk og våre produkter.

CatalystOne Solutions har kontorer i Oslo og Stockholm, samt utviklingsavdelinger i Sandefjord og Chandigarh (India).