NYHET: Sommerservise i plast

Årets sommernyheter er endelig på plass i alle våre butikker, og har allerede mottatt god respons både i sosiale medier og fra kunder i butikk. Vi er veldig stolte av vårt nye, lekre sommerservise i plast, og i slutten av mai arrangerte vi sesongens fotoshoot. Her var vi så heldige å få låne huset til Instagrammer Hanne Holsted, en perle av et ferieparadis med nydelig utsikt utover Oslo.

Våre sommernyheter er laget i høykvalitets akryl, noe som kommer med en rekke gode fordeler. Med sin lette vekt kan sommerplasten enkelt fraktes dit du ønsker å feriere i sommer; enten du vil nyte et måltid i parken, på terrassen, på hytta eller i båten.

Lettvektig og praktisk sommerservise

På sommeren vil man gjerne nyte måltidene utendørs. Mange liker å grille, men sjømat og tapasretter er også populært på denne tiden av året. Uansett kan det være tungvint å skulle bære oppvasken ut og inn, eller frakte med seg servisedeler i parken. I stedet for å kjøpe et servise til engangs bruk, er vårt sommerservise i plast både et lekrere og mer miljøbevisst valg som du kan ha glede av i mange sesonger.

Akrylglass er kjent som et lettvekts- eller knuseresistent alternativ til glass. En annen fordel med denne typen plast er at det kan vaskes i oppvaskmaskin. Likevel bør du unngå for høye temperaturer og riktig plassering (helst høyt oppe i maskinen) for at akrylglassene skal bevare sin glans over tid.

Inspirasjon til sommermiddagen? Sjekk bildene.

• servise