bzzzzz

Med vekslende værforhold kommer insektene. Vi har et arsenal av våpen som bekjemper småkryp og sikrer gode insektfrie dager i sommer! Ta kontakt om dere ønsker vareprøver til testing.

Mygg

34-7222 Mosquito clickMed noen trykk elimineres dine insektsbitt. 89,-
34-3017 Mygg- og insektssmelle Batteridrevet 79,-
34-8115 Sterminio myggfjerner  Et effektivt elektrisk apparat mot mygg. Komplett sett med varmeplate + 10 tabletter. 230 V. 98,-
34-1159 Elektrisk insektfager Bekjemper insekter på en effektiv måte uten bruk av kjemikalier. Består av to UV-lysrør som lokker til seg insekter, for deretter å avlive dem på høyspenningstrådene. 230 V. 299,-
34-1114 Insektsnett til vindu. Steng fluer, mygg og andre insekter ute. Myggnett som enkelt klippes til for å passe ditt vindu. Enkelt å feste med selvheftende borrelåsbånd. Maks karmstørrelse 130x150 cm. 49,-
34-1116 Lamellinsektsnett 99,-
34-9624 Bee Safe beskyttelseslokk 6-pack. Unngå uventet besøk i boksen! Nå finnes det et lokk som holder insekter borte for den som drikker direkte fra boksen. 19,-
34-1113 Insektsnett, sengehimmel 99,-

Flått

34-1130 Fjerner raskt og enkelt flåtten. Inneholder ikke latex, passer derfor også følsom hud. 6-pack. 79,-
34-9506-5 Ino-Care førstehjelp mot flått. Sårvask, plaster og en perfekt flåttplukker for umiddelbar fjerning av flått. Lite og smidig sett å ta med i lommen, sekken, fiskevesken eller piknikkurven! Inneholder 1 flåttplukker, 3 alkoholfrie våtservietter og 6 plastere. Størr. 12,5x10x3 cm. 39,-
34-693 Tick 1 flåttplukker Fjerner flåtten hurtig og enkelt. Uten bevegelige deler, håndteres med en hånd. Tar flåtten i ulike stadier samt at den er lett å desinfisere. Av rustfritt stål. Lengde 10 cm. 89,-

Maur

31-5429 Maurboks Curera
For bekjempning av maur i og rundt bygg/hus. Boksen inneholder et lokkemiddel som tiltaler de fleste maurarter. Maurene tar med seg lokkemiddelet tilbake til kolonien og innen en uke er redet borte. 2-pack.  89,-

31-5430 Nelson CurEra maurmiddel
Strøpulver for langtidsvirkning mot maur på uteplasser og omkring bygninger/hus. Virker både ved direkte kontakt og ved at maurene tar med pulveret til tuen. Innen ca. en uke er tuen borte. 250 g. 99,-

Kontaktpersoner:

Før 17. juni:

Camilla Tully
Kommunikasjonsrådgiver / Communications Officer
PR / PR
Office:  +47 23 21 40 38
Mobile:  +47 94 51 49 78
E-mail: camilla.tully@clasohlson.no

Etter 17. juni:

Stine Trygg
Markedssjef / Marketing Manager
Marked / Marketing
Office: +47 23 21 40 43
Mobile: +47 93 26 15 41
E-mail stine.trygg@clasohlson.no

Det lille postordrefirmaet, grunnlagt av Clas Ohlson i 1918, har blitt en vellykket europeisk retailkjede. Hver eneste dag hjelper de approx. 4 000 ansatte, i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia og Kina, kunder med å finne løsninger som passer deres hjemmeprosjekter.
Vår lidenskap for fiffige produkter viser seg i alt vi gjør. Det er en arv fra vår grunnlegger, som tilbrakte mange netter med å klekke ut smarte løsninger på hverdagslige problemer. Vår sanne interesse for å finne pålitelige og smarte produkter er en av årsakene til hvorfor vi har lyktes hvert år siden oppstarten.
Vår bedriftskultur preges av den spesielle Clas Ohlson-ånden, som kommer til syne gjennom vår ansvarsfølelse, lagånd, gjensidig respekt og åpenhet rundt utveksling av tanker og ideer. Vi bryr oss om kundene, de ansatte og samfunnet i sin helhet. Lav personalutskifting, gode resultater i spørreundersøkelser blant de ansatte og kundeservice, som gjentatte ganger har fått priser, er resultater av vår grunnleggers filosofi.