bzzzzz

Pressemelding   •   jun 10, 2013 11:55 CEST

Med vekslende værforhold kommer insektene. Vi har et arsenal av våpen som bekjemper småkryp og sikrer gode insektfrie dager i sommer! Ta kontakt om dere ønsker vareprøver til testing.

Mygg

34-7222 Mosquito clickMed noen trykk elimineres dine insektsbitt. 89,-
34-3017 Mygg- og insektssmelle Batteridrevet 79,-
34-8115 Sterminio myggfjerner  Et effektivt elektrisk apparat mot mygg. Komplett sett med varmeplate + 10 tabletter. 230 V. 98,-
34-1159 Elektrisk insektfager Bekjemper insekter på en effektiv måte uten bruk av kjemikalier. Består av to UV-lysrør som lokker til seg insekter, for deretter å avlive dem på høyspenningstrådene. 230 V. 299,-
34-1114 Insektsnett til vindu. Steng fluer, mygg og andre insekter ute. Myggnett som enkelt klippes til for å passe ditt vindu. Enkelt å feste med selvheftende borrelåsbånd. Maks karmstørrelse 130x150 cm. 49,-
34-1116 Lamellinsektsnett 99,-
34-9624 Bee Safe beskyttelseslokk 6-pack. Unngå uventet besøk i boksen! Nå finnes det et lokk som holder insekter borte for den som drikker direkte fra boksen. 19,-
34-1113 Insektsnett, sengehimmel 99,-

Flått

34-1130 Fjerner raskt og enkelt flåtten. Inneholder ikke latex, passer derfor også følsom hud. 6-pack. 79,-
34-9506-5 Ino-Care førstehjelp mot flått. Sårvask, plaster og en perfekt flåttplukker for umiddelbar fjerning av flått. Lite og smidig sett å ta med i lommen, sekken, fiskevesken eller piknikkurven! Inneholder 1 flåttplukker, 3 alkoholfrie våtservietter og 6 plastere. Størr. 12,5x10x3 cm. 39,-
34-693 Tick 1 flåttplukker Fjerner flåtten hurtig og enkelt. Uten bevegelige deler, håndteres med en hånd. Tar flåtten i ulike stadier samt at den er lett å desinfisere. Av rustfritt stål. Lengde 10 cm. 89,-

Maur

31-5429 Maurboks Curera
For bekjempning av maur i og rundt bygg/hus. Boksen inneholder et lokkemiddel som tiltaler de fleste maurarter. Maurene tar med seg lokkemiddelet tilbake til kolonien og innen en uke er redet borte. 2-pack.  89,-

31-5430 Nelson CurEra maurmiddel
Strøpulver for langtidsvirkning mot maur på uteplasser og omkring bygninger/hus. Virker både ved direkte kontakt og ved at maurene tar med pulveret til tuen. Innen ca. en uke er tuen borte. 250 g. 99,-

Kontaktpersoner:

Før 17. juni:

Camilla Tully
Kommunikasjonsrådgiver / Communications Officer
PR / PR
Office:  +47 23 21 40 38
Mobile:  +47 94 51 49 78
E-mail: camilla.tully@clasohlson.no

Etter 17. juni:

Stine Trygg
Markedssjef / Marketing Manager
Marked / Marketing
Office: +47 23 21 40 43
Mobile: +47 93 26 15 41
E-mail stine.trygg@clasohlson.no

Det lille postordrefirmaet, grunnlagt av Clas Ohlson i 1918, har blitt en vellykket europeisk retailkjede. Hver eneste dag hjelper de approx. 4 000 ansatte, i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia og Kina, kunder med å finne løsninger som passer deres hjemmeprosjekter.
Vår lidenskap for fiffige produkter viser seg i alt vi gjør. Det er en arv fra vår grunnlegger, som tilbrakte mange netter med å klekke ut smarte løsninger på hverdagslige problemer. Vår sanne interesse for å finne pålitelige og smarte produkter er en av årsakene til hvorfor vi har lyktes hvert år siden oppstarten.
Vår bedriftskultur preges av den spesielle Clas Ohlson-ånden, som kommer til syne gjennom vår ansvarsfølelse, lagånd, gjensidig respekt og åpenhet rundt utveksling av tanker og ideer. Vi bryr oss om kundene, de ansatte og samfunnet i sin helhet. Lav personalutskifting, gode resultater i spørreundersøkelser blant de ansatte og kundeservice, som gjentatte ganger har fått priser, er resultater av vår grunnleggers filosofi.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.