Clas Ohlson lanserer Cocraft Pro Edition – En verktøyserie for hjemmefiksere med høye krav

DIY-segmentet vokser og våre kunder stiller stadig høyere krav til sitt verktøy. Kundenes behov nærmer seg proffsegmentet. Derfor har vi utviklet en ny serie som er tilpasset tøffere oppgaver, til Clas Ohlson-priser. Fra i dag er 40 produkter tilgjengelige på www.clasohlson.no

-Våre kunder har virkelig satt pris på våre verktøy i Cocrafts LXC-serie, men i utviklingen av disse så vi en mulighet for å følge opp med en serie mer avanserte maskiner, til de mer krevende hjemmprosjektene, sier Eva Berg, sortimentssjef hos Clas Ohlson

Til å begynne med lanseres 40 Cocraft Pro Edition-produkter med alt fra hagemaskiner som gresstrimmer og hekksaks, til el-håndverktøy som drill, bajonettsag, vinkelsliper og slagbormaskin.

-Vi har jobbet hardt for å sikre at serien holder en veldig høy kvalitet og yteevne, til en lav pris. At vi gir fem års garanti på maskiner og hele ti års garanti på håndverktøy synes jeg viser at vi virkelig har tro på disse produktene, sier Eva Berg.

Se hele Cocraft Pro Edition-sortimentet her:

Prisliste med artikkelnummer utvalgte produkter:

40-9911 Vater kr 299,00

40-9873 Krysslaser kr 998,00

40-9978 Laserdetektor kr 499,00

40-9912 Avstandsmåler kr 998

40-9930 Drill Cocraft 18V PRO kr 498,00

40-9924 Bajonettsag kr 998,00

40-9925 Stikksag kr 799,00

40-9926 Multimaskin kr 899,00

40-9927 Vinkelsliper kr 649,00

40-9928 Slagdrill kr 799,00

40-9929 Sirkelsag kr 799,00

40-9931 Kapp- og gjærsag kr 1998,00

40-9909 Høyttrykkvasker kr 1995,00

40-9908 Tørr- og våtsuger kr 1498,00

Ta gjerne kontakt for produktprøver.

Clas Ohlson er en internasjonal retailkjede i kraftig vekst. Selskapet har ca. 4700 ansatte fordelt på hovedkontor og ca. 200 butikker i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia, Kina og snart Dubai. Vi er opptatt av å tilby våre kunder en sømløs og inspirerende handel på tvers av kanaler. I tillegg til over 70 butikker i Norge har Clas Ohlson alle sine ca. 15.000 dingser tilgjengelig i vår moderne nettbutikk. Firmaet ble grunnlagt av den svenske gründeren Clas Ohlson allerede i 1918. Vår grunnlegger hadde en egen evne til å komme opp med smarte dingser og løsninger som raskt ble populære. Selv om vi i dag er en moderne retailer, er vår grunnleggers syn på forretningsvirksomhet og lidenskap for smarte dingser en viktig del av vårt DNA og vår forretningsidé. Vi brenner for å hjelpe og inspirere våre kunder til å forenkle sin hverdag. Dette gjør vi gjennom å tilby smarte produkter og løsninger til Clas Ohlson-priser. I tillegg har vi stort fokus på medarbeidertilfredshet og sosialt ansvar gjennom vårt CSR-arbeid