ComAround Norway fortsetter å vokse

ComAround Norway AS er i stadig vekst, i mars og april begynner Frode Dahl Alexander Hellum. Frode og Alexander styrker salgsavdelingen.

Frode Dahl kommer rett fra Tieto der han blant annet har arbeidet med store banker og finansinstitusjoner, og han har også drevet sitt eget eiendomsselskap i 6 år. Frode er utdannet økonom og har arbeidet med salg siden 1997. Han bor i Drøbak sammen med sin kone og to barn.

Alexander Hellum har tidligere arbeidet som selger på Humac AS der han har solgt Apple-baserte produkter, og han har tatt eksamen i markedsføring på BI. Alexander bor i Oslo og er fotballinteressert og liker å reise på fritiden. Begge begynner på ComArounds kontor i Oslo.

”Det kjennes verdifullt at vi nå får ytterligere muligheter til å nå ut på det norske markedet. Siden vi  startet i Norge for noen år siden, har vi nå kommet godt i gang og tilstrømningen av nye kunder er god”, sier David Aadne, Country Manager på ComAround i Norge”.

• Entreprenørskap

• ComAround Norway
  • våre medarbeidere

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

David Aadne

Country Manager +47(0)93269280