ByggExpo med fokus på kompetanse

Et kompetanseskifte er på gang i byggebransjen, noe årets ByggExpo i Grieghallen i Bergen setter fokus på. I år kan man ta del av ny fagkunnskap i form av seminarer rundt ny teknologi, brannsikkerhet, miljø, digitalisering, smartere bygg m.m.

Cramo er selvsagt til stede, denne gangen på stand nr. 127. Salgssjef i Cramo Bergen, Edvin Hesjedal, ser frem imot ByggExpo 2017.

– Jeg synes messen virker spennende både med tanke på konsept, mange relevante utstillere og en mengde interessante fagseminarer. Vi skal ha en stand med fokus på miljøprodukter, og i tillegg skal vi presentere et nytt digitalt verktøy, APD, som kan benyttes for å etablere riggplan og organisering av utstyr på byggeplass, forteller Edvin Hesjedal i Cramo.

Her kan du lese om alle seminarene på messen: http://byggexpo.no/nb/seminarer/

Få gratis inngang her:

Registrer deg her med kode 17BE42 og meld deg på ønskede seminarer på byggexpo.no:  Billetter