Glade medarbeidere på Alnabru

Cramo feirer rekord i antall utleide maskiner

Cramo har vært gjennom en snuoperasjon med mange endringer det siste året, og nå begynner resultatene å vise seg. En meget fornøyd direktør Bjørn Melheim konstaterer at selskapet har en jevn tilstrømming av nye kunder, og at det signeres flere avtaler enn tidligere. - Jeg er stolt av at Cramo er representert på de fleste store prosjekter i Norge. Med veksten trenger vi stadig flere medarbeidere, og det er gøy at søkermassen på nye stillinger viser at Cramo er en attraktiv arbeidsplass. Dette får vi også bevist gjennom resultatene i Great Place to Work-undersøkelsen som nylig er gjennomført, sier Melheim.

-Fredag 24. november nådde vi en svært viktig milepæl ved at vi satte ny rekord i antall totalt utleide maskiner, og det må feires, sier Melheim

Alle avdelinger har derfor fått tilsendt kake for å markere dette – og på bildet ser vi noen av de glade ansatte på avdeling Alnabru i Oslo, avslutter han.

Bjørn Melheim

Adm.dir. Bjørn Melheim