Cramo styrker sitt salgsteam

Cramo styrker sitt salgsteam

Cramo henter nå inn fire nye selgere til sitt salgsteam i Norge. Er du interessert i å være med på å forme fremtidens leietjenester, har du sjansen nå.

Cramo jobber for tiden med å styrke sitt salgsapparat, og henter nå inn fire nye selgere til sitt salgsteam. Stillingene skal dekke de fire største byene i Norge; Oslo, Trondheim, Bergen og Stavanger. Rekrutteringsprosessen for å finne de riktige kandidatene er i gang, forteller salgs- og markedsdirektør i Cramo, Thomas Astrup.

– Våre nye selgere blir en del av vårt salgsteam som i dag teller 30 medarbeidere, og skal jobbe mot både nye og etablerte kunder. De skal være med på å fremme og styrke Cramos ”Shape and Share”- strategi, som i praksis betyr å bidra til å forme morgendagens leietjenester. Vi er på jakt etter proaktive personer som søker etter prosjekter og kunder der man kan gjøre en forskjell og skape en verdi, forteller Astrup.

– Grunnen til at vi forsterker nå er at vi opplever sterk vekst for tiden, faktisk ser vi nå en ”all-time-high” i utleievolum. Dessuten trenger stadig flere kunder høy kompetanse fra utstyrsleverandørene. Derfor håper vi at gode selgere med erfaring fra bransjen og et ønske om å være med og forme bransjen, tar kontakt med oss så snart som mulig, avslutter Thomas Astrup i Cramo.

Salgs- og markedsdirektør Thomas Astrup

Interessert i å jobbe som selger hos Cramo? Les vår stillingsannonse her: Selgere søkes