Foto: Jarl-Erik Sandberg

Fortsetter samarbeidet med «Iskrigerne»

Fortsetter å støtte Vålerenga Ishockey

Cramo er i gang med et nytt år som sponsor og samarbeidspartner av Vålerenga.

I sommer signerte Cramo en ny avtale med Vålerenga Ishockey – en avtale på ett år med opsjon på ett år til. Dette er sjette året Cramo sponser Vålerenga, og erfaringene er gode, forteller Nichlas Ambrosen, salgssjef for Cramo i region stor-Oslo.

– Samarbeidet har vært bra, noe som gjorde at vi valgte å gå for Vålerenga ett år til. Som partner av klubben blir vi en del av den såkalte businesspoolen der vi møter andre sponsorer og potensielle kunder. Ishockey er gøy, men dette samarbeidet gir også mening økonomisk, sier Ambrosen.

– Avtalen betyr at vi kan ta med oss kunder på arrangementer og hjemmekamper, og vi har ambisjoner om å gjøre mer ut av samarbeidet også internt i Cramo. Klubben er inne i en spennende fase og satser mye lokalt, ikke minst med ny stadion, noe vi synes det er spennende å støtte, forteller Nichlas Ambrosen, som har planer om å få med seg mange av de 23 hjemmekampene til Vålerenga denne sesongen.

Glenn Jensen, markedsansvarlig i Vålerenga Ishockey og tidligere spiller i klubben, er glad for at Cramo har valgt å bli med videre som partner.

– Vi er veldig fornøyde med at Cramo fortsatt er med videre, og hjelper oss med å bygge opp Vålerengas lag med mange unge spillere. Dessuten leverer Cramo også mye utstyr til byggingen av nye Jordal, så de er involvert på flere arenaer. Vi ser frem til å flytte inn i de nye lokalene i september 2019, forteller Glenn Jensen i Vålerenga Ishockey.