Kontraktsignering med Ruta Entreprenør AS. Fra venstre: Bengt Ulvin, André Høvstad, Bjørnar Husa, Jørn André Hugdal (RUTA), Kjetil Moen og Frode Bae.

Cramo vant landsdekkende storkontrakt med Ruta Entreprenør AS

(Trondheim 21. februar 2018) Cramo vant nylig en landsdekkende samarbeidsavtale med Ruta Entreprenør AS. Med denne avtalen blir Ruta Entreprenør AS den største oppdragsgiveren for Cramo i Midt-Norge.

Ruta Entreprenør er i positiv vekst og har hovedkontor i Trondheim. Høsten 2017 ble det også etablert en avdeling i Oslo som er godt i gang med to større prosjekter. Cramo vil være prioritert leverandør både i Midt Norge og på Østlandet.

­– Cramo er et offensivt og fremoverlent selskap som har gjort seg bemerket i Midt-Norge de siste årene. Cramo har en ”shape & share”- strategi som sammenfaller godt med vårt verdigrunnlag. De er offensive, innovative, løsningsorienterte og stiller et robust kundeteam for å svare opp levereansebehov. Dette var utslagsgivende for valget av ny leverandør, sier Jørn André Hugdal, innkjøpssjef i Ruta Entreprenør AS.

Cramo har etablert seg som en av regionens største utleieaktører av anleggsutstyr i Midt-Norge. Salgssjef André Høvstad i Cramo er svært tilfreds med å innkassere denne avtalen som for Midt Norge sin del er en av de største samarbeidsavtalene signert i senere tid.

–Vi ser frem til samarbeidet med Ruta Entreprenør. De er et selskap i vekst, og som også satser offensivt i andre deler av landet, sier Høvstad

– Som landsdekkende leverandør med 28 utleieavdelinger vil vi være leveransedyktige på alle prosjekter, uavhengig av hvor Ruta Entreprenør AS ønsker å engasjere oss. Vi vil levere utstyr i alle produktkategorier som lift, provisorisk varme/lys/strøm, brakker og verktøy, sier Høvstad.

For mer informasjon, kontakt; André Høvstad på mobil; 941 72 006, eller e-post; andre.hovstad@cramo.com

Cramo Group er Europas nest største foretak innen utleie av maskiner, utstyr og leierelaterte tjenester samt utleie av flyttbare lokaler. Cramo er virksom i 14 land med ca 300 avdelinger og 2500 ansatte. Den konsoliderte omsetningen i 2016 var 712 millioner euro. Cramos aksjer er notert på NASDAQ OMX Helsinki Oy.

Cramo AS inngår i Cramo Group, og er en av de ledende utleieaktørene i Norge med 28 avdelinger og 230 ansatte. Cramo AS er ISO sertifisert innenfor både Kvalitet (9001) og Miljø (14001).
I utleie-sortimentet inngår bygg- og anleggsmaskiner, heiser, lifter, containere samt flyttbare lokale for bygg og anlegg, industri og offentlig sektor (kontorer, skoler, barnehager m.m).