Offisiell samarbeidspartner til Norges Håndballforbund

Daikin er stolte over å endelig kunne annonsere at vi har inngått partneravtale med Norges Håndballforbund. Vi er nå offisiell sponsor av både Håndballjentene og Håndballgutta. Daikin er verdens største på aircondition og varmepumper til både bolig og næring, og har vært aktive i Norge i mer enn 50 år. Vårt mål er å være markedsledende i Norge. Det blir man ved å ha kvalitetsprodukter og ved å knytte seg til de beste.

Under EM i Sverige i 2016 prydet den vakre Daikin-logoen Håndballjentenes drakt gjennom hele mesterskapet. Vi fikk da oppleve fra innsiden hvilken seriøs partner Norges Håndballforbund er, samt hvordan de norske håndballandslagene virkelig representerer en vinnerkultur kombinert med positive verdier.

I tråd med storsatsningen Daikin nå har i Norge, så var det naturlig for oss å knytte oss nærmere til verdens beste landslag. I likhet med Daikin representerer de profesjonalitet i alle ledd. Vi er sikre på at det vil bli et fruktbart samarbeid for begge parter.

Daikin kommer til å være godt synlige på kampene fremover, og vi håper å få se flere bilder som dette i tiden som kommer.

Vi ønsker både Håndballjentene og Håndballgutta lykke til!

• Entreprenørskap

• håndballgutta
  • håndballjentene
  • sponsor