NXT Oslo - The Future of Commerce - Consumer behaviour, den 7. oktober.

Pressemelding -

Den nye kjøpsatferden er i fokus når NXT arrangeres for 5. gang i Oslo 7. oktober

Den 7. oktober arrangeres NXT - “The Future of Commerce” i Oslo for femte år på rad. Temaer som vil bli tatt opp under dagen er hvordan kjøpsatferden endres av nye trender som live shopping samt det stadig tydeligere fokuset på e-handel blant de store sosiale medie-plattformene. Konferansen kommer til å være digital med en avsluttende bransjemiddag.

Forbrukeratferden forandres raskt og det er ikke lenger noen som tviler på at netthandelen er i sterk vekst. Det som blir stadig mer relevant å forholde seg til for de som selger på nettet er forbrukernes endrede kjøpsatferd. På NXT - The Future of Commerce vil nye trender som live shopping og den økte bruken av TikTok være i fokus. Det vil også diskuteres hvilke muligheter dette bringer for netthandelsaktører. Samtidig vil Facebook Shops, nye muligheter på Google og ikke minst Amazon ha en fremtredende rolle.

NXT - The Future of Commerce kommer til å være en digital konferanse, arrangert på en dynamisk og digital eventplattform med hovedprogram, breakout sessions, paneldebatter, nettverking, interaktivitet med mer.

• Vi har lagt mye ressurser i å få ut så mye som mulig gjennom det digitale formatet, sier Sahra Thurdin, Head of Event på Ehandel. Samtidig vet vi hvor mye netthandlerne og hele bransjen lengter etter og møtes igjen. Derfor arrangerer vi også en bransjemiddag, etterfulgt av fest. Vi forholder oss selvsagt til helsemyndighetenes anbefalinger og håper at antallet personer kan utvides innen eventet går av stabelen.

I dag slipper vi billettene til NXT - "The Future Commerce", hvor de første 500 billettene er gratis! Ordinært koster billetten 495 kroner for medlemmer av Ehandel Network og 3995 for ikke-medlemmer.

• Vi slipper 500 gratisbilletter som betyr at de første 500 netthandlerne som booker billett til NXT Nordic deltar kostnadsfritt. Det digitale formatet gjør det mulig for oss å gi en verdifull fordel til våre medlemmer, og vi håper på 1-2000 deltagere. I Oslo har vi hatt ca. 1000 deltagere før og ettersom konferansen nå blir billigere for alle som er medlemmer i Ehandel Network og er digital, føles målet realistisk, sier Frida Clementz, Head of Marketing i Ehandel.

Den digitale konferanseplattformen vil skape mange muligheter for leverandører, som vil være synlige og ta en plass i programmet. Leverandørenes kunder vil bli invitert til digitale lunsjmøter, partnersamlinger og eksklusive møter.

• Vi har designet konferansen for å gi våre partnere en verdi, sier Viktoria Eklund, Head of Sales på Ehandel. Det fysiske utstillingsområdet har blitt digitalt og jeg kan love at våre partnere kommer til å få kvalitetstid med sine netthandelskunder. Det å planlegge vil være nøkkelen fremover og det er morsomt å se hvor kreative mange av våre partnere er. Det digitale formatet gir jo også en helt annen mulighet til statistikk og oppfølging.

Kvelden kommer også til å by på prisutdeling og underholdning. På grunn av dagens omstendigheter kommer det kun til å være et begrenset antall middagsbilletter tilgjengelig.

Den 24. september vil NXT bli arrangert i Sverige.

For mer informasjon, kontakt:

Sahra Thurdin, sahra@ehandel.se, +46 (0) 708-140 110

Viktoria Eklund, viktoria@ehandel.se, +46 (0) 735 03 93 69

Frida Clementz, frida@ehandel.se, +46 (0) 735 72 36 36

Ehandel - Alle e-handlere fortjener suksess.

Ehandel er Nordens største møteplass for alle som jobber med e-handel. Ehandel drives av Ehandel SE AB som ble startet i 2009. Siden 1. januar 2018 har Ehandel vært en del av LRF Media AB. Les mer om Ehandel på www.ehandel.com

Pressekontakt CEO +46 (0) 73 558 19 97
Louise Wimert

Pressekontakt Marketing Manager
Linn Adine Andersen

Pressekontakt Editor-in-Chief Netthandel.no

Velkommen til Netthandel!

Netthandel - Alle netthandlare fortjener suksess.
Netthandel er Nordens største møteplass for alle som jobber med netthandel. Netthandel drives av Ehandel SE AB som ble startet i 2009. Siden 1. januar 2018 har Netthandel vært en del av LRF Media AB. Les mer om Ehandel på www.netthandel.no.

Netthandel