Eidsiva bredbånd vant prisen for årets beste kundeservice 2015

Eidsiva bredbånd var rangert blant de tre beste i klassen «bredbånd» sammen med Telenor og Altibox under Kundeservicedagene 2016. Prisen ble delt ut onsdag kveld og Eidsiva bredbånd klatret helt til topps i kåringen. Lena Normann og Monica Nordbæk tok imot prisen på vegne av Eidsiva bredbånd.

Prisen som ble delt ut under Kundeservicedagene 2016 er basert på TNS Gallups store kundesentermåling KSindeks med over 20.000 spurte. KSindeks har 100.000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.

- Jeg er dypt takknemlig og stolt over at jeg jobber på det beste laget, og kan ikke si annet at jeg er svært ydmyk og glad, sier Trond Skjellerud, administrerende direktør i Eidsiva bredbånd. Pristildelingen er en honnør til alle i Eidsiva bredbånd som har bidratt til å gjøre dette mulig, og spesielt de som har lagt en plan, gjennomført den og møtt kunder hver eneste dag med dybdekunnskap om våre tjenester og et oppriktig ønske om å hjelpe våre kunder.

Vi er meget stolte av at vi nok en gang er blant de aller beste i bredbåndsbransjen på en kundesentermåling, det smaker utrolig godt å få lønn for strevet. Vi jobber hver dag for å bli enda bedre, og å vinne en slik pris viser at det daglige arbeidet med kvalitet i alle ledd gir resultater. Vi vil fortsette arbeidet med å ligge helt på Norgestoppen med god kundeservice sier Arne Johnny Forsberg, avdelingsleder kundesenter salg.