Innlandskraft inngår kundesamarbeid med Trumf

-Dette er en viktig milepæl i Innlandskrafts vekstrategi. Vi er per i dag Norges tredje største strømselskap gjennom Gudbrandsdal Energi og Eidsiva Energi, og sikter oss inn mot ytterligere lønnsom kundevekst i hele Norge gjennom samarbeidet med Trumf, sier administrerende direktør i Innlandskraft Maren Kyllingstad.

Pris og miljø stadig viktigere for forbrukere
Etter at strømprisene økte betydelig både i 2018 og i 2019, har stadig flere forbrukere blitt bevisst sitt strømforbruk. For Trumf er det viktig å gi medlemmene mulighet til å spare bonus på en stor del av det daglige forbruket.

- Vi er svært fornøyd med å få Innlandskraft på laget. Vi har lett etter en partner som både kan tilby de beste prisene til våre medlemmer og som samtidig er fremtidsrettet med tanke på miljø og digitale tjenester, sier daglig leder i Trumf AS Truls Fjeldstad.

Tilbyr bonus på eget strømforbruk
Gjennom avtalen tilbys 2,2 millioner Trumf-medlemmer i hele Norge strømprodukter fra Innlandskraft. Fra 3. september kan derfor Trumfmedlemmer tegne strømavtaler hos både Gudbrandsdal Energi og Eidsiva Energi og opptjene to prosent Trumf-bonus på sitt eget strømforbruk. Nye strømkunder får i tillegg en oppstartbonus på 225 kroner.

- Innlandskraft og Trumf har lagt vekt på å kunne tilby produkter som følger utviklingen i markedet, og det skal være enkelt for Trumf-medlemmene å både bli og være strømkunde, sier Kyllingstad.

Tilbudet fra Innlandskraft til Trumfmedlemmer gjelder strømabonnement, solcelleanlegg og hjemmeladere for elbil og ladbare hybrider. Trumfmedlemskap tilbys i hele landet og er gratis.

Innlandskraft AS eier strømleverandørene Gudbrandsdal Energi og Eidsiva Energi.

Kundene kan velge mellom prisfighteren Gudbrandsdal Energi med lave priser og den beste kundeservice eller konkurransedyktig strøm fra Eidsiva Energi med sine energismart-produkter (sol, elbillading etc.).

Les mer om hvilke øvrige fordeler som inngår i Trumf-medlemskapet på trumf.no. Trumf er NorgesGruppens fordelsprogram for bonusopptjening. Mer informasjon om produktene og løsningene finnes på: eidsivaenergi.no/trumf og ge.no/trumf

Lars Bjelvin

Kommunikasjonsansvarlig Eidsiva, Innlandet Battery Initiative 48295667