AUTUMN ESSENTIALS 2017

Pressemelding   •   aug 30, 2017 13:32 CEST

Ellos elsker høsten og høstmoten!

Bli inspirert sammen med oss i Ellos!

Her ser du noen lekre looks som viser en liten del av vårt store damesortiment. Plaggene kommer inn på ellos.no i løpet av august–oktober.

Velkommen inn!

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Annelie Lindwall Brunsvik, Markedssjef Ellos Norway

annelie.lindwall-brunsvik@ellos.no

Mobil : + 47 930 00 273

Ellos Group er Nordens ledende e-handelsgruppe med selskapene Ellos, Jotex og Stayhard. I nær relasjon med våre millioner av kunder streber vi stadig etter åutvikle og gi attraktive tilbud innen mote og hjemprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, har virksomhet i samtlige nordiske land. Ellos Group har ca 700 medarbeidere og omsette for rundt 2 milliarder SEK i året. Hovedeier er Nordic Capital Fund VII og Paul Frankenius med Frankenius Equity AB som medinvestor, samt styreleder Anders Halvarsson.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.