Ellos Home lanserer sin første sofakolleksjon

Ellos Home lanserer nå en unik sofakolleksjon som passer alle innredningsstiler. For å skape produkter som varer over tid, har vi fokusert på eksklusiv design i nøye utvalgte kvaliteter. Sofaene finnes i ulike materialer og modeller slik at det finnes en sofa for alle hjem og behov. Ellos har designet og produktutviklet sofaene sammen med den svenske kvalitetsleverandøren Furninova.Kolleksjonen består avalt fra 3-seters sofaer og lenestoler til fotskamler i materialer som skinn, fløyel, stenvasket bomull og lin.Sofaene har massiv treramme, fjærkomfort og kaldskum. De mange materialene og farge-alternativene gjør at det finnes et utvalg sofaer for alle tenkelige behov og stiler.

– Vi er svært stolte over vår nye sofakolleksjon, og at vi har lykkes med å forene form og funksjon på en velbalansert måte - for å kunne tilby tidløse sofaer som passer alle innredningsstiler, sier Ulrika Sjövall, designsjef for Ellos Home.

I dag verdsetter vi hjem som er personlige, og som gir rom for avslapping. Ut fra vår hverdag og hvordan vi lever, stiller vi krav til komfort, bærekraft og at gjenstandene vi omgir oss med skal være vakre. Ellos Home vil i høst skape en genuin følelse av en trivelig atmosfære, der hjemmet representerer hvem vi er som individer og hva vi setter pris på. Pris fra 2 799 til 15 999 kroner.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Annelie Lindwall Brunsvik, Markedssjef Ellos Norway

annelie.lindwall-brunsvik@ellos.no

Mobil : + 47 930 00 273

Høyoppløste bilder av kolleksjonen finnes her: http://bit.ly/2weiaoX

• Mote

• ellos interiør
  • interiør
  • ellos home
  • ellos

Ellos Group er Nordens ledende e-handelsgruppe med selskapene Ellos, Jotex og Stayhard. I nær relasjon med våre millioner av kunder streber vi stadig etter åutvikle og gi attraktive tilbud innen mote og hjemprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, har virksomhet i samtlige nordiske land. Ellos Group har ca 700 medarbeidere og omsette for rundt 2 milliarder SEK i året. Hovedeier er Nordic Capital Fund VII og Paul Frankenius med Frankenius Equity AB som medinvestor, samt styreleder Anders Halvarsson.

Annelie Lindwall Brunsvik

Pressekontakt Markedssjef 93000273