Enertor™D3O®Performance – Innleggssålen som endrer alt

Enertor™D3O® Performance innleggssåler skaper en ny kategori trenings- og fritidsprodukt, ganske annerledes fordi denne innleggssålen er et ortopedisk medisinsk produkt som i tillegg har unike egenskaper for å øke ytelse og til å fremme prestasjoner under aktivitet på grunn av det unike materialet D3O®. Enertor™ er i dag den eneste produsenten på det kommersielle markedet som får og kan benytte materialet D3O® til såler. Enertor™ benyttes og anbefales av terapeuter og toppidrettsutøvere, blant andre selveste Usain Bolt.

Innleggssåler kjenner de fleste av oss til. Dessverre er mange som regel kun pynt i skoene som gjerne føles behagelige der og da når man prøver skoen for første gang, men de gir verken foten eller kroppen for øvrig noen form for hjelp. Før i tiden måtte man til spesialistene for å få ortopediske såler til sko og støvler for ulike fysiske utfordringer. Enertor™ har nå utviklet den ultimate innleggssålen - Performance – basert på ortopediske prinsipper om hvordan foten er konstruert og virker. Her betyr det altså at sålen behandler og restituerer foten gjennom en konkret utforming, samt i tillegg benytter Enertor™ materialet - D3O® - noe som gjør sålen overlegen og til noe mye mer enn kun et medisinsk produkt.

Enertor™D3O® Performance er en høyytelse såle som hjelper for å øke våre prestasjoner i mange disipliner på ulike arenaer, fra jobb til toppidrett. Sålene skal derfor kunne benyttes både til favorittaktiviteten og til restitusjon umiddelbart i etterkant av trening og som erstatning for hverdagssålen ved at denne fjernes fra skoene før Enertor™D3O® Performance sålen settes inn.

Sålene har veiledende pris kr 699,- og selges i utvalgte butikker i Norge og på nettstedet www.enordic.no

• Mote

E.M. Nordic AS selg og markedsfører merker som;

• Enertor™D3O® Performance Insoles - Innleggssåler av og med Usain Bolt for aktive i jobb, fritid og sport.
  • Black Eye Lens - En Fest For Øyet - Festes enkelt på alle smarttelefoner
  • BLACKROLL - Massasjeruller for økt bevegelighet