engcon tilbyr ett års ekstra garanti

engcon tilbyr ett års ekstra garanti

Fra og med 1. september 2015 tilbyr engcon ett års ekstra garanti på alle nye tiltrotatorer.

Ifølge Sten Strömgren, informasjons­ansvarlig i engcon, så har utviklingen av Generasjon 2, de nyeste tiltrotatorene fra engcon, medført et så markant skritt fremover så vel teknisk som kvalitetsmessig at tilbudet om ett års ekstra garanti aldri har vært noe som selskapet har tvilt på å gjennomføre.

– Ja, det er helt riktig, og nå når vi snart har hele serien av Generasjon 2-tiltrotatorer ferdig, er det på tide å innføre det ekstra året, sier Sten Strömgren.

Sten Strömgren understreker samtidig at tilbudet om ett ekstra garantiår også gjelder den forrige generasjonen tiltrotatorer, så lenge de er solgt som nye produkter etter 1. september 2015.

– Det ekstra garantiåret er også et ledd i arbeidet med å tilby kundene bedre service, økt lønnsomhet og økt trygghet med våre produkter, sier Sten Strömgren.

I likhet med kjøretøys- og maskinindustrien har engcon besluttet å stille som betingelse at noen punkter i serviceplanen må være oppfylt for at tilleggsgarantien skal gjelde.

– Vi vet av erfaring at et produkt som vedlikeholdes regelmessig, gir en merverdi for brukeren. Man unngår unødvendige havarier, levetiden forlenges og produktet får en høyere verdi på bruktmarkedet, sier Sten Strömgren, som viser til engcons hjemmeside for mer informasjon om det ekstra garantiåret.Ekstern lenke

Om engcon

engcon er en ledende global produsent av tiltrotatorer og tilhørende redskaper som øker gravemaskinens effektivitet, fleksibilitet, lønnsomhet, sikkerhet og bærekraft. Under eget varemerke tilbyr vi et unikt tiltrotatorsystem som forvandler gravemaskinen til en redskapsbærer som kan erstatte andre maskiner. Vi møter markedet gjennom våre lokale salgsselskaper og et etablert nettverk av forhandlere over hele verden.