Nytt og nyttig fra LOS Energy - desember 2016

Entra og Ruter best på energisparing // Kundene plasserer LOS Energy på topp // Høydepunkter fra LOS Energy Day // Nyhetsbrev fra LOS Energy

I månedens nyhetsbrev er hovedsaken at Entra og Ruter best på energisparing. Entra og Ruter er vinnerne i LOS Energy Award 2016. Begge har gjennomført omfattende tiltak for å spare energi og viser at det går an å tenke helt nytt i tradisjonelle sektorer som bygg og transport.Entra satser på kompetanse og Ruter viser vei

Kundene plasserer LOS Energy på topp– Tilbakemeldingene viser at LOS Energy er tett på kundene sine, de holder kundene godt informert og de yter totalt sett bedre service enn de fleste av sine største konkurrenter, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge. LOS Energy scorer best i Strømhandelsstudien 2016

LOS Energy Day 2016Fagseminaret LOS Energy Day hadde i år nye energiløsninger i markedet og hvilke muligheter de gir som tema. Over 100 personer fant veien til Hotel Continental en regntung morgen sent i november. Les oppsummering, last ned presentasjoner og se høydepunkter fra LOS Energy Day 2016

Økt andel elsertifikater fra 2017For å sikre økt produksjon av fornybar energi har Norge og Sverige en avtale om et felles marked for elsertifikater. Les mer om elsertifikatordningen fra 2017

Sjekk med oss før du inngår ny strømavtaleVi får ukentlig henvendelser fra kunder som har inngått strømavtale via tredjepart, såkalt energimegler. Er du smart, dobbeltsjekker du betingelsene før du bytter. Kontakt oss - vi hjelper deg gjerne!

Vi har åpent i romjulenRøde dager, julaften og nyttårsaften holder vi stengt. 27. - 30. desember har vi vanlig åpningstid. Vi deler også energinyheter med alle våre venner på Facebook og LinkedIn. Alle vi i LOS Energy ønsker deg en riktig god jul og godt nytt år.